Společnosti Heinz a Mattel se spojily a vytvořily „Barbiecue“ omáčku

Propagační materiál Heinz Barbiecue omáčky Heinz

Barbie v minulém roce ovládla svět a zdá se, že nehodlá přestat. Tento rok slaví 65. výročí a to je potřeba řádně oslavit! Společnost Heinz proto připravila něco speciálního pro milovníky Barbie, a hlavně barbecue omáčky. Oslavíte výročí spolu s Mattelem a ochutnáte omáčku v růžové barvě, které výrobci dosahují díky extraktu z červené řepy?

Přečtěte si také

Tipy na vánoční dárky pro puberťáky. Čím opravdu uděláte radost?

Jakou novinku přináší Heinz ve spolupráci s Barbie?

Barbie šílenství nekončí! Dokazuje to například společnost Heinz, která se spojila s domovskou firmou Barbie – Mattel – a společně k 65. výročí značky Barbie představily limitovanou edici Heinz Classic Barbiecue Sauce. Jedná se o veganskou majonézu smíchanou s klasickou barbecue omáčkou, a navíc ozvláštněnou extraktem z červené řepy, díky němuž má omáčka typickou Barbie barvu.

Proč růžová omáčka vůbec vznikla?

Během minulého léta, kdy Barbie ovládla sociální sítě, firma Heinz zveřejnila na svém instagramu příspěvek s grafikou růžového kečupu a barbecue omáčky s trefnými názvy Tomato Kenchup a Classic Barbiecue. Firma se svých sledujících ptala, jestli by tento sen měla učinit skutečností. Dočkala se kladných reakcí a právě teď je jeden z těchto produktů na trhu.

Thiago Rapp, ředitel oddělení Taste Elevation společnosti Heinz, k tomu uvedl na stránkách společnosti Mattel: „Poté, co jsme viděli reakce, které tato omáčka vyvolala u našich fanoušků na sociálních sítích, jsme věděli, že ji musíme učinit realitou. Vždy hledáme způsoby, jak inovovat a dát našim fanouškům to, co chtějí, a jsme nadšeni, že můžeme představit tuto ikonickou spolupráci se společností Mattel.“

Dočkají se fanoušci i Kenchupu?

Vedoucí oddělení spotřebitelských produktů Mattel Ruth Henriquezová dodává: „Toto partnerství se společností Heinz otevírá fanouškům Barbie další cestu do světa Barbie. Loni v létě jsme se společností Heinz rychle spolupracovali na tom, abychom představili návrh omáčky Heinz Classic Barbiecue v digitální podobě, takže je velmi vzrušující, že nyní můžeme do kuchyňských skříněk umístit fyzický produkt. Tato spolupráce ztělesňuje ducha inovací a zábavy, kterým jsou společnosti Mattel i Heinz známé, a my se nemůžeme dočkat, až si fanoušci budou moci tento lahodný a jedinečný výrobek vychutnat.“

Heinz ani Mattel zatím neprozradily, jestli se v budoucnu dočkáme i Kenchupu.

Kde a za kolik je Barbiecue Sauce k mání?

Od 15. dubna 2024 je Barbiecue omáčka dostupná ve Velké Británii a ve Španělsku. V den spuštění prodeje bylo možné zakoupit 5 000 kusů omáčky na stránkách Heinz, v dohledné době se plánuje doskladnění. Omezené množství omáček si britští zákazníci mohli koupit i v tamním Tescu. V obchodech Ocado a dalších britských řetězcích bude dostupná od května za doporučenou cenu 3,39 libry, v přepočtu cca 100 Kč.

Film Barbie na televizní obrazovce za miskou popcornu a dálkovým ovládáním JOCA_PH / Shutterstock.com

Chcete vymalovat byt v barvách kečupu?

Toto není první pozoruhodná spolupráce, kterou má kečupová firma na svědomí. Minulý rok se Heinz spojil s prémiovou společností Absolut a představil omáčku Heinz x Absolut Tomato Vodka Pasta, která vznikla jako odezva na popularitu receptu pasta à la vodka, jenž byl oblíbený na sociálních sítích. Zajímavá byla i spolupráce s firmou Lick, která vyrábí barvy. Obě společnosti představily perfektní „kečupovou“ barvu Red HTK 57, jíž si můžete vymalovat třeba obývák.

Konzerva s fazolemi a talířek se dvěma topinkami Towfiqu ahamed barbhuiya / Shutterstock.com

S kým ještě firmy Heinz nebo Mattel spolupracovaly?

Tento rok se Heinz spojil i se sýrovou společností Cathedral City, čímž jistě potěšil mnohé milovníky sýru. Své klasické fazole totiž smíchal s čedarem, aby lidem ušetřil práci s přípravou jídla. Co se týká dalších spoluprací Barbie s ostatními značkami, s těmi se v minulém roce opravdu roztrhl pytel. Milovníci Barbie tak mohli nakoupit tematické oblečení, kosmetiku nebo jídlo. Barbie produkty představily například firmy Crocs, Forever 21, Gap či NYX Cosmetics.

Zdroj: Heinz, Mattel, Lick, Brit.co