Marketing

Řetězce prozradily své plány na tento rok. Co nového letos plánuje Kaufland, Penny, Billa nebo Lidl?
Řetězce prozradily své plány na tento rok. Co nového letos plánuje Kaufland, Penny, Billa nebo Lidl?
Kaufland láká obchodníky na své online tržiště, přidalo se jich už přes 9 tisíc
Kaufland láká obchodníky na své online tržiště, přidalo se jich už přes 9 tisíc
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Coca-Cola spouští vánoční kampaň. Santův kamion navštíví desítky českých a slovenských měst. Přijede i k vám?
Coca-Cola spouští vánoční kampaň. Santův kamion navštíví desítky českých a slovenských měst. Přijede i k vám?
Válka e-shopů: V čem budou muset příští rok soupeřit o přízeň zákazníků?
Válka e-shopů: V čem budou muset příští rok soupeřit o přízeň zákazníků?
Doba se mění a s ní i obaly, podívejte se na vítěze soutěže OBAL ROKU 2022
Doba se mění a s ní i obaly, podívejte se na vítěze soutěže OBAL ROKU 2022
Konec telešmejdů: Bez souhlasu vám od 1. července volat nesmí. Kdo vás může kontaktovat i nadále?
Konec telešmejdů: Bez souhlasu vám od 1. července volat nesmí. Kdo vás může kontaktovat i nadále?
6 zákeřných triků, jak z nás obchody tahají peníze a nutí nás utrácet. Vůně i velké koše umí divy
6 zákeřných triků, jak z nás obchody tahají peníze a nutí nás utrácet. Vůně i velké koše umí divy
Amazon platí nakupujícím za špehování konkurentů
Amazon platí nakupujícím za špehování konkurentů
Žena vystupující z billboardu a masové koule vytištěné na 3D tiskárně. Firmy představují originální reklamní kampaně
Žena vystupující z billboardu a masové koule vytištěné na 3D tiskárně. Firmy představují originální reklamní kampaně
Výdaje za reklamu loni trhaly rekordy. Nejvíce utráceli Lidl, Kaufland a Albert
Výdaje za reklamu loni trhaly rekordy. Nejvíce utráceli Lidl, Kaufland a Albert
V Paříži otevřela kavárna pouze pro nejbohatší
V Paříži otevřela kavárna pouze pro nejbohatší
Proč nejsou v supermarketech okna?
Proč nejsou v supermarketech okna?

Proč nejsou v supermarketech okna?

Co obchodníci nechtějí, abyste věděli: jaké psychologické fígle na vás během nákupů zkoušejí?
Co obchodníci nechtějí, abyste věděli: jaké psychologické fígle na vás během nákupů zkoušejí?
Konec otravnému volání: Operátoři s reklamními nabídkami budou moci oslovovat jen ty, kdo si to výslovně přáli
Konec otravnému volání: Operátoři s reklamními nabídkami budou moci oslovovat jen ty, kdo si to výslovně přáli