Marketing

Až 30 % Čechů chce nové kolo, nejlíp do 40 tisíc. Proč teď prodejci hýří slevami?
Temu má problém. Jeho regulaci chtějí spotřebitelské organizace EU včetně českého dTestu
Zásnubní prsten: Cena se má rovnat trojnásobku platu? Japonská tradice vzbuzuje debaty
Společnosti Heinz a Mattel se spojily a vytvořily „Barbiecue“ omáčku
Růžová daň aneb Proč ženy někdy musí platit více?
McDonald’s představil první voňavý billboard na světě, který ve vás evokuje chuť na jídlo
Zatočte s impulzivními nákupy. 5 manipulativních triků, které nás nutí utrácet
6 zákeřných triků, jak z nás obchody tahají peníze a nutí nás utrácet. Vůně i velké koše umí divy
Řetězce se více orientují na privátní značky. Projevuje se to v podílu na tržbách, který loni byl více než čtvrtinový
Co obchodníci nechtějí, abyste věděli: Jaké psychologické fígle na vás během nákupů zkoušejí?
Kampaň na hraně etiky: Alza slibuje, že umí rychleji a lépe vyřídit reklamace od Mall a CZC. Jak služba funguje?
Kyselina hyaluronová: Má cenu ji v kosmetice kupovat, nebo jde jen o marketingový tah?
Řetězce prozradily své plány na tento rok. Co nového letos plánuje Kaufland, Penny, Billa nebo Lidl?
Kampaně řetězce reflektují aktuální problémy. Zaměřují se na domácí vaření i bytovou krizi
Kaufland láká obchodníky na své online tržiště, přidalo se jich už přes 9 tisíc
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Coca-Cola spouští vánoční kampaň. Santův kamion navštíví desítky českých a slovenských měst. Přijede i k vám?
Válka e-shopů: V čem budou muset příští rok soupeřit o přízeň zákazníků?
Doba se mění a s ní i obaly, podívejte se na vítěze soutěže OBAL ROKU 2022
Konec telešmejdů: Bez souhlasu vám od 1. července volat nesmí. Kdo vás může kontaktovat i nadále?