zavřít

Reklama

Tiskové zprávy

Kupi.cz přivítalo 500.000 jubilejního uživatele

Kupi.cz, jednička mezi portály s akčními letáky tento týden zaznamenalo jubilejního půlmiliontého registrovaného uživatele. Dosáhnout tohoto úctyhodného čísla se podařilo za pouhé čtyři roky od představení portálu Kupi.cz veřejnosti. Současně roste počet uživatelů o stejnojmennou mobilní aplikaci, která v červnu tohoto roku získala třetí místo v anketě Mobilní aplikace roku 2016.

stáhnout zprávu

S mobilem na chytré nákupy

Využívání moderních technologií při plánování nákupů se stává pro obyvatele České republiky stále více atraktivní. O tom svědčí i třetí místo v anketě Mobilní aplikace roku 2016, které v kategorii Životní styl získala aplikace Kupi.cz. Za přibližně dva roky existence si ji do svého mobilu stáhlo na 150 tisíc uživatelů.

stáhnout zprávu

Kupi.cz nabízí nové reklamní formáty

Kupi.cz, které pomáhá lidem plánovat nákupy, spouští 2. března čtyři nové reklamní formáty společně s vylepšenými funkcemi a grafikou. Obchodní řetězce, ale i další prodejci a výrobci, mohou ode dnešního dne inzerovat prostřednictvím formátů Vendor, Middle, Bottom nebo Video Bottom. Kromě toho, že prošla služba také grafickou proměnou, došlo i k vylepšení jejích funkcí. Praktičtěji funguje nyní například nákupní seznam.

stáhnout zprávu

Plýtváme? Češi o sobě tvrdí, že s potravinami umí hospodařit dobře. Prošlé potraviny nevyhazují.

Průměrný Evropan vyhodí ročně asi 100 kg jídla a třetina všech potravin na světě končí zbytečně na skládkách. Jak jsou na tom s plýtváním jídlem Češi, zjišťoval portál Kupi.cz. Z průzkumu mezi 2500 respondenty vyplývá, že čeští spotřebitelé potraviny vyhazují jen málo. Nebo to o sobě alespoň tvrdí.

stáhnout zprávu

Nákupy v Česku: Všichni jezdí do supermarketů a mají to tam rádi

Dvě třetiny Čechů označují velký nákup v supermarketu za svůj oblíbený způsob, jak pořídit rodinné nákupy. Naopak jen čtvrtina lidí uvádí, že velké nákupy v řetězcích nemají příliš rádi, za noční můru je označila jen 2 % dotazovaných. Vyplývá to z průzkumu portálu Kupi.cz, který hlídá ceny v supermarketech, mezi 2732 respondenty.

stáhnout zprávu

Tyto produkty za plnou cenu nekupujte. Jsou v akci tak často, že se to nevyplatí.

Coca Cola byla v posledním půlroce 181x ve slevě. Co to znamená? Že koupit ji za běžnou cenu je jednak docela rarita a hlavně úplně zbytečné! Podobně je na tom třeba aviváž Silan, pivo Gambrinus nebo ochucená Mattonka. Žebříček produktů, jež se nevyplatí kupovat mimo akce, sestavil portál Kupi.cz, který hlídá ceny v supermarketech.

stáhnout zprávu
Reklama