Obchodní řetězce

„Kvůli vyfocení sušenek mě sledují jako zlodějku.“ Obyčejná fotka zákaznice vyústila v nepříjemné sledování
Vzala jsem si šest másel a u pokladny nastal problém. U vedlejší pokladny to zákazníkovi s deseti kusy prošlo
Sáhla jsem po rýži a vyskočila na mě myš. Nevěřila jsem vlastním očím. Hygienička radí: Je potřeba to řešit
„Na lopatu a lano už se nikdy nepodívám stejně.“ Prodavačka popisuje bizarní školení o hlášení podezřelých nákupů
Češi přispívají na charitu, ale ne vždy dobrovolně. U pokladny často cítí společenský tlak
Čerstvé sushi i poke bowls už koupíte v supermarketu. V Kauflandu přibudou nové kiosky
Akční letáky týdne od 10. 9.: XXL kuřecí řízky, značkové máslo za 49,90 Kč, vejce pod stovku a vepřová plec za 79,90 Kč
„Zastyděla jsem se, když všichni slyšeli, že chci sáčky zadarmo.“ Zákaznice narazila na neúprosná pravidla obchodu
„Všichni jsme zůstali paf. Pán si pobral všech pět zlevněných tašek a odjel.“ Legální, ale bezohledné, říká psycholog
„Snědla jsem jahodu a naběhl na nás sekuriťák.“ Raději se přiznejte a nehádejte, radí právnička
Bob a Bobek, Minecraft i elektronika za top cenu: Supermarkety se letos se sběratelskými akcemi vytáhly
„Vypadala jako prodavačka, ale nebyla.“ Trapná záměna skončila příchodem ochranky
„Chtěl jsem si jen odnést přepravku a nakonec jsem si připadal jak školák.“ Může jít o krádež, varuje odborník
Odvážný experiment supermarketu. Za nahlášení zloděje v obchodě zákazníkům platí
„Najížděla do mě vozíkem a místo omluvy jsem se dočkala odseknutí.“ Zachovejte klid a odstup, radí odborník
Papírnictví v ohrožení: Rodiče mění nákupní zvyky a nakupují školní pomůcky v supermarketech
Na Slovensko míří nový obchod. Smyk nabídne levné hračky i školní potřeby a bude Čechům blízko
„Ukradla mi zboží z košíku a u pokladny na mě ještě křičela,“ říká zákaznice. O krádež nejde, konstatuje právník
„Otočila jsem se pro telefon a dcera byla pryč,“ popisuje maminka zmizení v nákupním centru. Jde o minuty, říká expert
„Prodavačka se mi smála do očí. Až doma mi došlo, že to nebylo na mě,“ říká zákaznice. Nebojte se ozvat, radí expertka