Nakupování

Letos vyjde velikonoční pečení levněji než loni, nákupem v akcích se dá ušetřit více než 30 procent
Je Evropa kontejner světa na výrobky pocházející z nucené práce? Evropská komise chce toto zboží úplně zakázat
Decathlon se rozhodl pro nové logo i vzhled prodejen. Podobné změny zkouší i jiné obchodní řetězce
Action: Diskont, kde více než 1 500 položek má cenu nižší než 25 Kč, oznámil, že otevírá už 66. prodejnu v Česku
Möbelix chce být IN: Řetězec bojuje o zákazníky novou identitou, Jysk a IKEA sníženými cenami
Eso Market nabízí svým zákazníkům mobilní aplikaci. Ze spotřebitelských družstev je první
Lidl si ze zákazníků udělal pokladní: V méně vytížené časy zůstává jen jeden zaměstnanec u pokladen
Zatočte s impulzivními nákupy. 5 manipulativních triků, které nás nutí utrácet
Poplatek za papírové letáky má snížit množství odpadu. Seniorům ale jejich online verze nevyhovují
Billa se do toho opřela. Přichází s novou identitou a plánuje otevřít až 80 dalších poboček
6 zákeřných triků, jak z nás obchody tahají peníze a nutí nás utrácet. Vůně i velké koše umí divy
Zlatý dudlík a designové kabelky: Tak vypadá oslava narození dcery milionářů
Diskontům se v Česku daří, Action a Pepco otevírají další prodejny
Oblíbený prodejce dm drogerie zavírá na Slovensku prodejny. Co je důvodem?
Lidl a BILLA nabízejí ve svých prodejnách novinku: Loterie o nákupy zdarma
Inflace sice zpomaluje, ale Češi stále šetří. Na výdaje hledí až 98 % z nich
Obchůdků v malých vesnicích je čím dál méně. Mnohé přežijí už jen díky dotacím
Nikdy nevíte, co na sebe? Je nejvyšší čas vytvořit si kapsulový šatník
COOP letos plánuje dalších 80 automatizovaných prodejen, otevře se i stovka nových Minute Shopů
Slevové akce srážejí ceny kuřecího masa na minimum. Je nejlevnější za dva roky