Internetový obchod Košík.cz míří na Slovensko. Očekává nárůst klientů a velkou poptávku. Slováci rozvoz potravin milují

Žena vyskládává nákup Košík.cz

Oblíbený řetězec Košík.cz, který je známý především svou donáškovou službou, se rozhodl rozšířit své sítě a cílí na naše východní sousedy. Slovensko se tak těší na nový řetězec, jenž nabízí služby až do domu. Nákupy probíhají z pohodlí mobilní aplikace a nakoupit si můžete třeba po cestě v MHD.

Přečtěte si také

Nadělte pod stromeček hračky, které zabaví i něco naučí. Tipy na dárky pro děti podle věku

Košík míří na Slovensko

Internetový obchod Košík.cz je v Česku již zavedeným prodejcem. Kromě toho, že se v tomto roce společnost zaměřila na Slovensko, má v plánu do budoucna rozšířit své služby o další země, mezi které patří Bulharsko nebo Rumunsko. Čtvrtinový podíl ve společnosti má německý velkoobchod Metro.

Slovenští zákazníci si již brzy budou moci vybrat z nabídky dalšího supermarketu. Původně český projekt Košík.sk bude v krátké době spuštěn i u našich sousedů. Nejprve se zaměří na největší města, poté svou síť bude zaměřovat i na menší obce a vesnice.

„Košík.sk je nový online supermarket, kde můžete nakupovat velké věci bez čekání ve frontě a tahání těžkých tašek. Nezáleží na tom, jestli zrovna jedete autobusem z práce nebo čekáte, až se děti vyřádí na hřišti. Na webu nebo v mobilní aplikaci nakoupíte za pár minut,“ popsal novou platformu Košík mluvčí společnosti František Brož.

Košík.cz chce být nezaměnitelný nejen svou nabídkou, ale také barvou jsme psali v tomto článku: Košík.cz své logo, auta i kurýry převlékne do fialové barvy

Kurýr supermarketu Košík předává muži nákup Košík.cz

Expanze přinese růst i vyšší poptávku

Košík považuje svůj vstup na slovenský trh v současné situaci za strategickou příležitost k tomu, aby otevřel nové možnosti. Podle dosavadních informací například konkurenční Rohlík.cz na Slovensko prozatím své služby rozšířit neplánuje.

„S naší strategií být nejsvižnější a cenově nejvýhodnější v oblasti distribuce a sortimentu, spolu s naší schopností rychle rozvážet zboží nejen ve velkých městech, ale i v jejich širším okolí, přicházíme na trh v momentě, kdy je to nejvhodnější,“ dodal Brož.

Košík.sk otevře zákazníkům rozsáhlou nabídku potravin a nápojů, nabídne čerstvé produkty, mléčné výrobky, suché potraviny, konzervy, alkoholické i nealkoholické nápoje, výrobky pro domácnost, kosmetiku a řadu dalších položek, na které jsou zákazníci v obchodech zvyklí.

Pohodlné nakupování i reklamace z domova

Košík si klade za cíl získat slovenské zákazníky nabídkou nové úrovně komfortu při nakupování a férového přístupu. Objednávání zboží je jednoduché i prostřednictvím mobilního telefonu díky jedné z nejmodernějších aplikací na evropském trhu. Slovenští zákazníci si budou moci užívat i výhod nových služeb, jako je přidání produktů do již uskutečněné objednávky a bezproblémové možnosti vrácení peněz.

Kurýr drží bedýnku s nákupem SpeedKingz / Shutterstock.com

Nákupy z domova jsou hitem ve velkých městech

Košík.cz však není jediný řetězec, který bude na Slovensku rozvážet potraviny. Na Slovensku funguje více než 13 společností, které se pravidelně rozvozu potravin věnují. Mezi nimi již několik let pro zákazníky funguje rozvoz potravin od společnosti eDelia.

Ta zákazníkům slibuje čerstvý sortiment i o víkendu a k tomu čerstvé pečivo v jakoukoliv denní hodinu. V nabídce jejich sortimentu zákazníci dále objeví maso, čerstvé ryby, luštěniny, těstoviny, slané i sladké pochutiny nebo konzervy. Společnost myslí i na zákazníky trpící cukrovkou a dováží takzvané DIA výrobky. Doručovatel eDelia již několik let expanduje ve velkých městech, kde má vybudované dominantní postavení.

Nákupy z pohodlí domova jsou standartem

Další společnost, která se na Slovensku pravidelně věnuje rozvozu potravin, je Polarfood. Ta nabízí vše, co zákazníci běžně v obchodě nakupují a vyhledávají. Mezi další značky, které umožňují nákupy z pohodlí domova na Slovensku, patří iTesco, Freshbox nebo Svět Bedniček.

Tyto společnosti nabízí svým zákazníkům širokou nabídku služeb, a to od bezplatné dopravy nad určitou částku, přes záruku kvality a čerstvosti, až po kvalitní zákaznický servis, kdy kurýři donesou nákup přímo ke dveřím jejich zákazníků.

Zdroje: Košík, eDelia, Polarfood, Seznam Zprávy, Kupi