Expanze

Řetězec, kde průměrná cena produktu nepřesahuje padesát korun, otevře v Česku už 93. prodejnu
Konkurence pro Action a Pepco: Diskontní řetězec s německými kořeny míří na český trh. V plánu má desítky poboček
Nové značky na českém trhu v roce 2025: Potěšíme milovníky fastfoodů i levného zboží
Na český a slovenský trh míří obří německý řetězec. Nabízí 190 tisíc položek, včetně drogerie, kosmetiky a hraček
Známý český online supermarket míří na Slovensko. Nákup přiveze až ke dveřím. Konkurence však nezaostává
Kadaň, Rakovník nebo Nové Strašecí. Malá města zažívají boom v rozvozu jídla
Potvrzeno: Primark oznámil, že otevře v Česku svou další prodejnu. Nábor zaměstnanců je v plném proudu
Boom rozvozu jídel v Česku nepolevuje. Do jejich nabídky se začínají dostávat i třeba supermarkety
Fastfoodové řetězce pracují na nových pobočkách v Číně. Značné investice tam plánuje i McDonald’s nebo KFC
Starbucks chce až do roku 2030 otevírat 8 obchodů denně
Alibaba expanduje do Evropy prostřednictvím nového tržiště
Řetězec Action spouští po Nizozemsku e-shop také v Belgii
Americký řetězec s nízkými cenami 7-Eleven míří na hlavní evropské trhy
Kosmetický řetězec Douglas má rekordní ztráty, přesto chce dobýt Evropu
Košík.cz začne rozvážet do malých měst. Pro rodiny s dětmi a seniory nabízí doručení zdarma
Rohlík má do konce roku velké plány! Ani konkurence však nezahálí
PENNY má nejvíc prodejen v Česku. BILLA oznámila expanzi a spuštění e-shopu
Action v Praze otevřel svou dvoutisící prodejnu. V roce 2022 plánuje v Česku otevřít další
Řetězce před Vánocemi otevírají nové i zmodernizované prodejny. Na zákazníky čeká řada novinek
Rohlík mění název a jede do zahraničí! Konkurence rozšiřuje služby v tuzemsku