Action v Praze otevřel svou dvoutisící prodejnu. V roce 2022 plánuje v Česku otevřít další

Interiér prodejny Action v Praze Action

Nejrychleji rostoucí evropský diskontní řetězec s nepotravinovým zbožím Action otevřel svou jubilejní, celkově dvoutisící prodejnu, a to v pražských Kbelích. To představuje další významný milník v působivém růstu nizozemské společnosti napříč Evropou i Českou republikou, na jejíž trh vstoupila v srpnu 2020. Dvoutisící prodejna je současně třetí otevřenou v tuzemském hlavním městě.

Přečtěte si také

Nenápadný zabiják ve vaší domácnosti. Za otravou oxidem uhelnatým stojí špatně seřízený kotel
Nenápadný zabiják ve vaší domácnosti. Za otravou oxidem uhelnatým stojí špatně seřízený kotel

Action v České republice

Česká republika je jednou z devíti evropských zemí, v nichž Action působí. Obchodní model společnosti zákazníkovi umožňuje vzrušující zážitek z nakupování, a to díky neustále se měnícímu sortimentu produktů ve 14 kategoriích, z nichž většina stojí méně než 25 korun.

Nová prodejna řetězce v pražských Kbelích je zároveň jeho 22. obchodem na českém trhu. Společnost se během svého rok a půl trvajícího působení stala důležitým lokálním obchodním partnerem a investorem, který v zemi zaměstnává více než 500 lidí. Action chce v roce 2022 svou pozici v Česku ještě více posílit otevřením dalších prodejen napříč republikou.

„Velice si vážíme vřelého přijetí, jehož se Action v Česku dostalo. Zahájení roku tímto klíčovým milníkem představuje významný úspěch pro všech více než 65 000 zaměstnanců společnosti Action, kteří nyní pracují v jejích celkem 2 000 evropských prodejnách. Na aktuálním jubileu budeme v nadcházejících letech stavět a i nadále zrychlovat náš mezinárodní růst, abychom mohli obsluhovat ještě více zákazníků,“ řekla Hajir Hajji, CEO Action.

Růst v Evropě

Action vznikl před téměř 30 lety v nizozemském Enkhuizenu. Od té doby společnost expanduje ze země do země, z města do města a velké plány má i do budoucna. Nyní působí v 9 zemích a každý týden nabízí 11 milionům zákazníků neustále se měnící sortiment 6 000 výrobků. Kromě toho webovou stránku Action.com navštíví dalších 8 milionů spotřebitelů týdně.

Firemní fotografie výroční akce společnosti Action, zaměstnanci stojí před obchodem a před sebou mají balonky ve tvaru čísla 2 000 Action

Produkty pro celou rodinu nabízí i další řetězce

Hlavními konkurenty prodejen Action jsou obchody Kik nebo Pepco – Action totiž nabízí podobné zboží. V prodejnách můžete pořídit nejen rozmanité věci do domácnosti, ale také hračky nebo krmivo pro domácí mazlíčky.