Řetězec Action spouští po Nizozemsku e-shop také v Belgii

Logo Action na ceduli PixelBiss / Shutterstock.com

Mnoho prodejců se doposud spoléhalo jen na prodej zboží v kamenných obchodech. Pro některé bylo nemyslitelné, že by si otevřeli internetový obchod. To se ale mění a mnoho společností, které tradičně spoléhaly na tento obchodní model, spouští e-shopy. Trendem je multikanálová propagace a snaha získávat zákazníky všemi způsoby, tedy i ve virtuálním světě. K tomuto trendu se přidává i známý levný řetězec Action, který ohlásil spuštění e-shopu v další zemi.

Přečtěte si také

Jste „polévkoví“? Uvařte si svěží jarní klasiku i výborné krémy, které dodají energii na celý den

Expanze v běžném i digitálním světě

Nepotravinový diskont Action ukazuje, jaké je to žít v podnikatelském snu. Jen v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil své tržby o 24 % a otevřel 34 nových prodejen. Jeho cílem je otevírání mnoha nových poboček a také dobytí internetu.

Action vstoupil do světa internetového obchodu již v roce 2021, když otevřel svůj internetový obchod v Nizozemsku. Již tehdy uvedl, že špičkou řetězce zůstávají kamenné obchody a prodej přes e-shop bude testovat a následně vyhodnotí jeho přínos. Zdá se, že přínos vyhodnotil pozitivně, protože nyní ohlásil spuštění e-shopu i v Belgii.

Ukázka e-shopu řetězce Action Action

Co zákazníci na e-shopu najdou?

Na e-shopu Action nenabízí stejný sortiment, který má v kamenných obchodech. Naopak vsadil na neustále se měnící nabídky na rozdíl od těch, které jeho zákazníci vidí v regálech. Díky tomu může probudit zájem o online nakupování i u zákazníků, kteří už nakupují v jeho kamenných pobočkách.

Jelikož by se na e-shopu nevyplatilo prodávat a dopravovat položky za 1 nebo 2 eura, v nabídce jsou zejména dražší a větší položky. Co zákazníci nenajdou kamenném obchodě, najdou v internetovém. Vzhledem k velikosti obchodů by se do nich celá řada objemnějšího zboží ani nevešla, a tak je volba e-shopu praktickým řešením.

Bazénové příslušenství seženete i jinde

Každé úterý jiná nabídka

E-shop je přehledně rozdělený, od sortimentu pro domácnost až po zahradu, kuchyni, volný čas, hračky, multimédia, sport a další. Zákazníci si zde mohou koupit třeba kancelářskou židli, kuchyňský stůl, ventilátor nebo lehátko. E-shop nabízí kolem 150 online produktů s novými nabídkami, které se mění každé úterý ve 12 hodin. Doba doručení je do 3–⁠5 pracovních dnů. Zatím není jisté, jestli bude Action rozšiřovat svůj e-shop i do dalších zemí, ale pokud ano, možná se ho dočkáme i u nás.

Cíl? Mohutná expanze

Action prudce expanduje. Letos v březnu otevřel své prodejny i na Slovensku, které se pro něj stalo už jedenáctou zemí, kde působí. Již nyní disponuje 2 297 prodejnami a stále vidí prostor pro expanzi ve stávajících i nových oblastech. Letos má v plánu otevřít dvě nová distribuční centra, která by mu měla umožnit zásobovat až 3 100 obchodů. Lidé přijali řetězec velmi pozitivně, protože jim i v krizi umožnil nakupovat široký sortiment výhodně. Jelikož je jeho příchod ze strany zákazníků vítán, jeho expanze zřejmě zdaleka není u konce.