Chladicí tašky vytvořené z použitých reklamních plachet: Nový krok k udržitelnosti od pivovaru Bernard

Chladicí tašky na pivo Rodinný pivovar Bernard

Chladicí tašky, které dávají starým reklamním plachtám nový život! Pivovar Bernard představuje inovativní a udržitelný krok k ochraně životního prostředí. Díky recyklaci použitých bannerů vznikly unikátní chladicí tašky na nápoje, které udrží obsah chladný i po několik hodin. Přečtěte si, jak tento rodinný pivovar propojuje kreativitu s ekologií a podporuje udržitelný přístup v pivovarském průmyslu.

Přečtěte si také

Vynikající Cordon bleu od mistra šéfkuchaře: Tuhle dobrotu připravíte do 30 minut

Společenská odpovědnost

Udržitelnost a ochrana životního prostředí se stávají stále důležitějšími tématy ve světě podnikání. Pivovar Bernard, rodinný pivovar s bohatou tradicí, se rozhodl přispět k ochraně přírody novým a originálním způsobem. Z použitých reklamních plachet vytvořil inovativní a užitečný produkt – chladicí tašky na 6 pivních lahví nebo soudek piva.

Každý kousek je jedinečný

Každá taška je unikátní díky různým motivům a střihům z použitých plachet billboardů. Při jejich výrobě firma dokázala zpracovat reklamní plachty a přetvořit je v praktické a moderní chladicí tašky. Díky tomuto kroku se hromady billboardových plachet neocitnou v odpadu, ale získají nový život a využití.

Tyto chladicí tašky jsou skvělým společníkem pro milovníky piva a nápojů, kteří si rádi uchovávají svůj nápoj v optimální teplotě. Vnitřní izolace z termomateriálu udržuje obsah chladný i po několik hodin. Termotaška pojme až šest lahví nebo pětilitrový soudek piva, což je ideální volba pro pikniky, party nebo výlety s přáteli.

Chladicí taška na pivo Rodinný pivovar Bernard

Udržitelnost na prvním místě

Ochrana životního prostředí a udržitelný přístup jsou hlavními hodnotami, které pivovar Bernard zdůrazňuje po celou dobu své existence. Od začátku se rozhodl nepoužívat PET láhve ani nevratné hliníkové plechovky, které mají negativní dopad na životní prostředí. Namísto toho preferuje vratné láhve, což je další krok k udržitelnosti.

I další pivovary dbají ohled na životní prostředí

Například Plzeňský Prazdroj odstranil aluminiové folie a plastové nálepky ze svých vratných lahví a nahradil je papírovými etiketami. Dále recyklovali pivní plechovky a snížili uhlíkovou stopu. Pivovar Gambrinus přestal prodávat pivo v PET láhvích a Pivovar Radegast se věnuje minimalizaci spotřeby vody a podporuje projekty na zadržování vody v krajině.

Zdroj: bernard.cz, idnes.cz, mediaguru.cz