Tesco stejně jako PENNY nečeká na leden, kdy začne platit nižší DPH, u vybraných potravin snižuje ceny již nyní

Tesco stejně jako PENNY nečeká na leden, kdy začne platit nižší DPH, u vybraných potravin snižuje ceny již nyní Tesco

Tesco u vybraných potravin snižuje ceny již nyní. Připojilo se tak k řetězci PENNY, který stejný krok oznámilo na konci listopadu.

Přečtěte si také

Milujete Krówki? Udělejte si z nich krémový likér, po kterém šílí sociální sítě. Jen ze 3 surovin!

„Zákaznicí jsou pro nás vždy na první místě, našim dlouhodobým cílem je pomáhat jim maximálně ušetřit. Nečekáme na leden, kdy začne platit nižší DPH na potraviny, ale již od tohoto týdne u 100 vybraných potravin snižujeme ceny. Po Novém roce budeme v této aktivitě pokračovat a chceme našim zákazníkům nižší sazbu DPH promítnout do cen dalších výrobků,“ uvádí Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku.

Jak slevy v Tesco fungují?

Stovku vybraných potravin napříč kategoriemi Tesco zákazníkům zlevní od středy 13. prosince, kdy vstoupí v platnost nový akční leták. Sleva bude odpovídat snížení sazby DPH o 3 % body, snížená cena bude zaokrouhlena na dvě desetinná místa (setiny). Kampaň se vedle kamenných prodejen vztahuje také na online nákupy na iTesco.cz

Tesco pomáhá zákazníkům šetřit

V listopadu například Tesco zlevnilo průměrně o 10 % všechny výrobky z vlastních pekáren. Během podzimní potravinové sbírky poskytlo slevu 5 % na celý nákup potravin, drogerie a dětské výživy. Studenti s průkazem ISIC mohou od října využít exkluzivní 10% slevu v aplikaci Clubcard na celý nákup, platí i na již zlevněné zboží. V květnu Tesco snížilo ceny u více než 1 000 výrobků napříč kategoriemi, aby pomohlo zákazníkům platit méně. Spolu s Clubcard cenami a kampaní Nízké ceny zaručeny přišlo s další iniciativou, která zákazníkům pomáhá šetřit. Clubcard ceny nabízí Tesco od minulého roku svým zákazníkům jako poděkování za věrnost, díky kterým mohou opravdu výrazně ušetřit. Program nízké ceny zaručeny se týká stovek nejčastěji nakupovaných produktů, jejichž ceny společnost hlídá, aby zákazníkům pomohla dosáhnout úspor při nákupech potravin, drogerie či výrobků péče o děti. Vedle toto Tesco zařazuje do akčních nabídek stále více produktů za výhodnější ceny. V době inflace firma mohutně investovala do svých zákazníků, do prodejních cen nárůst nákupních cen promítla pouze částečně.

PENNY

Nižší DPH na potraviny zavedl řetězec PENNY již v prosinci

PENNY se rozhodlo už od 1. prosince promítnout do cen pro své zákazníky snížení DPH na potraviny z 15 % na 12 %. Znamená to, že zákazníci už nyní potraviny, kterých se změna DPH týká, nakoupí levněji. „Rozhodli jsme se našim zákazníkům toto snížení cen přinést jako vánoční dárek už před svátky a tyto snížené ceny jim nabídneme už po celý prosinec. Lidé nemusí mít obavy, že bychom tuto cenu nějak okamžitě zaokrouhlovali. Jsme a budeme transparentní a počítáme ceny na haléře. Sleva na produkty, kterých se snížení DPH týká, bude zákazníkovi vždy započtena až u pokladny,“ popisuje Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY a dodává: Slevu dostanou všichni držitelé všech typů PENNY karet, kteří předloží speciální kupón. Ten najdou v našich letácích, na našich sociálních sítích, na našem webu nebo v samotné aplikaci PENNY. Na všechny nákupy v průběhu prosince pak dostane tento zákazník slevu, když bude mít jeden kupón, který může používat opakovaně po celý měsíc na všechny nákupy.“

Zdroj: tisková zpráva Tesco, Penny, Kupi.cz