PENNY výjimečně zavře všechny prodejny v neděli už v 19 hodin, aby zaměstnanci mohli sledovat hokej

PENNY výjimečně zavře všechny prodejny v neděli už v 19 hodin, aby zaměstnanci mohli sledovat hokej Photo Nature Travel / Shutterstock.com

Obchodní řetězec PENNY se rozhodl udělat výjimečný krok a uzavřít v neděli 26. 5. 2024 všech svých 421 prodejen již v 19:00. Důvodem je umožnit svým zaměstnancům, aby se mohli přidat k milionům českých fanoušků při sledování finálového zápasu mistrovství světa v hokeji, do kterého se český národní tým probojoval po skvělém výkonu v dnešním semifinále proti Švédsku.

Přečtěte si také

Většině lidí vitamíny a doplňky stravy nefungují. Užívají je totiž špatně

Penny mění otevírací dobu

„Jsme nadšeni z toho, co náš hokejový tým předvádí na domácím mistrovství světa. Je úžasné vidět, jak celý národ hráče podporuje a jak padají rekordy ve sledovanosti. V tuto chvíli jsme opravdu jedna velká hokejová rodina,“ říká Florian Naegele, generální ředitel PENNY. „Chceme, aby i naši zaměstnanci měli možnost fandit Davidu Pastrňákovi, Romanu Červenkovi, Lukáši Dostálovi a dalším českým hokejistům v bitvě o zlato. Proto jsme se rozhodli zcela výjimečně zavřít naše prodejny už v 19 hodin. Věříme, že naši zákazníci tento mimořádný krok pochopí. Naši zaměstnanci jim budou k dispozici až do sedmi hodin večer a poté se již všichni budeme moci připojit k národu a fandit našim hokejistům ve velkém finále.“

Všech 421 prodejen PENNY se v pondělí 27. 5. otevře tradičně v 7:00. Běžná otevírací doba prodejen PENNY je do 20:00, ve velkých městech pak do 21:00 nebo 22:00.

Penny podporuje hokej dlouhodobě

Podpora českých hokejistů ze strany řetězce PENNY není ojedinělou aktivitou. V nedávné době například tento obchodní řetězec nabízel zajímavou akci pro fanoušky národního týmu. Každý zákazník, který přišel nakupovat do prodejny PENNY oblečený v dresu české hokejové reprezentace, získal slevu na vybrané potraviny. Tato iniciativa jasně demonstruje dlouhodobou snahu řetězce PENNY podporovat český hokej a jeho příznivce. Zároveň se jedná o chytrý marketingový tah, který má potenciál přilákat do obchodů PENNY nejen hokejové fanoušky, ale i další zákazníky, kteří ocení možnost ušetřit při nákupu potravin. Spojení s českým národním týmem také posiluje image řetězce PENNY jako společnosti, která si váží místních tradic a hodnot.

Zdroj: Kupi, Penny