Na co se sbírají body v obchodech? LEGO, nářadí i Tlapková patrola

Prodavačka u pokladny přijímá platbu kartou antoniodiaz / Shutterstock.com

S příchodem jara a blížícími se Velikonocemi se supermarkety předhánějí ve vymýšlení nových způsobů, jak přilákat zákazníky a odměnit ty stávající za jejich věrnost. Pomalu se stává tradicí, že s každou změnou roční doby nás obchodní řetězce zahrnují novými věrnostními kampaněmi, které jsou plné lákavých nabídek. Tyto kampaně jsou zvláště atraktivní pro rodiny s dětmi, milovníky vaření i pro kutily. Jinak tomu není ani teď.

Přečtěte si také

Donášková služba Foodora na Slovensku ze dne na den skončila. Hrozí to i u nás?

Obchodní řetězce rozjíždí věrnostní kampaně ve velkém

Zatímco venku začíná všechno kvést a ožívat, i v supermarketech rozkvétá široká škála odměn, od stavebnic LEGO až po plyšové hračky, které čekají na své nové majitele. Jak je získat? Stačí chodit pravidelně na nákupy a sbírat věrnostní body.

Albert láká na LEGO a nářadí pro kutily

Albert, jeden z předních řetězců na českém trhu, láká své zákazníky na různorodou Velikonoční sběratelskou kampaň. Tato kampaň je jako stvořená pro rodiny s dětmi, které se mohou těšit nejen na stavebnice LEGO, ale i na kvalitní nářadí značky Bosch, což potěší zase dospělé.

Albert tak skvěle kombinuje zábavu a užitečnost. Od 6. března do 14. května 2024 mohou zákazníci za každých 200 Kč nákupu získat bod, který je pak možné vyměnit za jednu z atraktivních odměn. Albert také nabízí možnost získat bonusové body za nákup speciálně označených produktů, což celou kampaň činí ještě atraktivnější.

PENNY má akci pro kuchaře

PENNY se zaměřil na milovníky vaření a nabízí kampaň, ve které je možné získat slevy až 66 % na nádobí a elektrické spotřebiče značky VIVESS. Od 18. ledna do 3. dubna 2024 mohou zákazníci za každých 200 Kč nákupu získat bod a po nasbírání 10 bodů si vybrat odměnu z široké nabídky kuchyňských pomůcek.

Tato kampaň je jako stvořená pro ty, kdo rádi tráví čas přípravou pokrmů a chtějí vybavení své kuchyně obohatit o kvalitní produkty za příznivé ceny.

Věrnostní kampaň Penny Penny

Do obchodů BILLA pro plyšové postavičky včeliček

BILLA vsadila na originální koncept Včelí olympiády, který spojuje sportovního ducha s ekologickým uvědoměním. Ve spolupráci s Českým olympijským výborem představila sběratelskou akci zaměřenou na plyšové postavičky představující různé sporty. Během kampaně, která probíhá od 27. března do 4. června, zákazníci za každých 250 Kč nákupu obdrží nálepku. Ta je přiblíží k jejich cíli získat jednu z hraček za výrazně nižší cenu.

Trefa nabízí zlevněné plyšáky z Tlapkové patroly

Supermarkety Trefa přicházejí s nabídkou, která jistě potěší malé zákazníky. Od 1. března do 15. dubna 2024 mohou zákazníci sbírat tlapky za každých 300 Kč nákupu a po nasbírání 20 tlapek získat plyšovou hračku z kolekce Paw Patrol za zvýhodněnou cenu. Tato kampaň je skvělou příležitostí, jak udělat radost nejen dětem, ale i celé rodině.

Zdroje: Albert, BILLA, PENNY, Trefa Supermarket