Světový lídr v supermarketech rozjíždí novou aplikaci. Jako první bude k dispozici v Česku pro zákazníky Albert

Žena nakupuje v supermarketu s mobilem v ruce Gorodenkoff / Shutterstock.com

Ahold Delhaize uvádí revoluční změnu pro zákazníky supermarketů po celé Evropě. Nová sjednocená aplikace slibuje zjednodušit a vylepšit nakupování ve většině jejich řetězců. Český Albert je na čele této digitální transformace. Přečtěte si, jaká vylepšení a inovace nás čekají a proč byste si novou aplikaci měli stáhnout ihned.

Přečtěte si také

Zdravá polévka našich babiček: Zelňačka skvěle chutná a můžete ji servírovat i jako hlavní jídlo

Pět značek, jedna aplikace: Začátek v Česku

Ahold Delhaize, jedna z největších maloobchodních skupin na světě, oznámil, že spouští jednotnou aplikaci pro většinu svých evropských supermarketů. Český Albert je průkopníkem a jako první z pěti značek uvádí tuto aplikaci do provozu. Následovat budou Delhaize, Maxi, Mega Image a Alfa Beta, zatímco nizozemský Albert Heijn si ponechá i svou vlastní aplikaci. Tento krok nejen šetří náklady, ale hlavně slibuje zákazníkům plynulejší a vylepšené nakupování

Více než jen aplikace

Nová aplikace umožňuje sdílet různé funkce mezi značkami, patřícími pod Ahold Delhaize, jako jsou například doporučení pro přátele, věrnostní programy nebo expresní doručení. Tento projekt je důležitým krokem v procesu digitální přeměny společnosti. Díky němu je možné rychle přidávat nové funkce a inovace. Zároveň stanovuje nové standardy pro inovace v maloobchodě díky zlepšené spolupráci mezi evropskými značkami této skupiny.

Mobilní telefon s aplikací Albert Aholddelhaize

Co získáte? Jednodušší a vylepšené nakupování

Zákazníci se mohou těšit na lepší akce, přehlednější nabídku produktů a snadnější proces placení. To vše díky podrobnému průzkumu toho, jak lidé nakupují. Cílem je, aby byl nákup pro zákazníky pohodlnější a výhodnější. Aplikace slibuje, že nakupování bude jednodušší a příjemnější díky tomu, že bude vypadat a fungovat stejně napříč různými značkami.

Spolupráce napříč značkami: Budoucnost je tady

Úspěch tohoto projektu byl možný díky spolupráci mezi 5 značkami, týmy, zabývajícími se digitálními technologiemi a IT, a také externími partnery na designu, vývoji a analýze. Albert si prozatím ponechává samostatnou aplikaci pro svůj věrnostní program, ale v plánu je tyto aplikace postupem času sloučit.

Zdroje: aholddelhaize.com, retaildetail.eu