Na český trh vstoupil další řetězec. Největší německý prodejce pánské módy ANSON'S otevřel v Praze svůj první obchod

Interiér nové prodejny ANSON'S v Praze s barevnými křesly a v pozadí regály s oblečením ANSON’S

Německý řetězec ANSON'S otevřel v Česku svou první prodejnu. Muti-brand obchod patřící do skupiny lídra na trhu s luxusními oděvy Peek & Cloppenburg byl doposud výhradně provozován v Německu. Na ploše 1 232 metrů čtverečních v pražském nákupním centru najde zákazník všechny oblíbené pánské brandy jako Boss Black, Tommy Hilfiger, Pierre Cardin, Tommy Jeans, Tom Tailor či Bugatti, ale i další vlastní značky.

Přečtěte si také

Papírové kartony od vajec rozhodně nevyhazujte. Dají se využít jako květináč i zásobník na šicí potřeby

Největší prodejce pánské módy expanduje na další trhy

Po Bukurešti otevírá ANSON'S svou první pobočku také v Praze. „Od našeho založení v roce 1989 se ANSON'S stal jednou z největších oděvních společností v Německu a nadále roste na zahraničních trzích. Česká republika je jedním z těch klíčových,” komentuje vstup na český trh Paul Pörtner, ředitel sekce Retail Management v Peek & Cloppenburg.

V ANSON'S jsou ve středu pozornosti muži. „Najdou u nás jak známé mezinárodní značky, tak exkluzivní kusy našich vlastních značek pod jednou střechou. V celkem už 22 prodejnách nabízíme unikátní nákupní zážitek spojený s kvalitou a výběrem z nadčasové klasiky i nejnovějších trendů, které může zákazník snadno kombinovat a najít tak svůj osobitý styl pro jakoukoliv příležitost – od volnočasových aktivit po oficiální akce, od obleků po originální doplňky,“ doplňuje Paul Pörtner.

Z dat společnosti Cushman & Wakefield vyplývá, že za první pololetí letos do České republiky vstoupilo nejvíce maloobchodních značek za poslední tři roky.

  • Bezesporu největší rozruch vzbudil příchod irského Primarku do nově postavené budovy na rohu Opletalovy ulice a Václavského náměstí v Praze.
  • O něco méně pozornosti na sebe strhl příchod řetězce HalfPrice, který by okrajově mohl konkurovat právě ANSON'S.
  • Velké promo díky českým influencerům vzbudila kolem svých prvních značkových prodejen v Česku také značka GAP.
Prodejna GAP s vystaveným zbožím podzimní kolekce GAP

Nově je u nás v kategorii oděvů také italská luxusní značka Versace nebo oděvní značka ze Slovenska Dedoles. Nováčky mezi značkami v Česku je mimo jiné i oční optika Fielmann nebo prodejna s bytovými doplňky a nábytkem Cozy Home.