České i zahraniční celebrity jako tváře známých značek. Kdo se komu zaprodal?

Herečka, moderátorka a influencerka Nikol Štíbrová jako tvář Zootu ZOOT

Téměř všechny světové značky mají dnes své ambasadory z řad celebrit. Tento způsob reklamy je oblíbený i v českém prostředí, protože stále dobře prodává. Některým značkám se povede vybrat osobnost, která se s jejich vizí dokonale ztotožní, jiné občas šlápnou vedle. Komu se spolupráce s hvězdami v posledních letech daří?

Přečtěte si také

Výrobci klamou o složení slaniny, ukázal dTest v nedávném hodnocení

S kým se pojí známé české značky?

K hravé komunikaci internetového obchodu Zoot se skvěle hodí Nikol Štíbrová, která pravidelně dokazuje, že smysl pro humor jí rozhodně nechybí. Vtipná je se svými kolegyněmi ve videích „3v1“, ale i na svém Instagramu nebo jako moderátorka. Od líbivých fotek v outfitech Dorothy Perkins se Zoot posunul k přirozenosti v kampani „I bez retuší vám to sluší“, ale tvář Nikol Štíbrové zůstává.

Kosmetická značka Maybelline se zase pojí s Monikou Bagárovou, která se v rámci ČR stala její tváří. Spolupráce funguje jak na Instagramu, tak v online médiích či v televizi. Obdobně se pak se značkou spojil i Moničin partner Makhmud Muradov, český zápasník MMA, který se stal tváří energy drinků FIRE-BIRD z řetězce Penny Market.

Český zápasník MMA Makhmud Muradov v reklamě energy drinku Penny Marketu Penny

Astratex a Dermacol

Iva Kubelková dokazuje, že reklamu na spodní prádlo může dělat žena v každém věku. Jako ambasadorka české značky Astratex pravidelně připravuje tipy, jaké prádlo si obléknout na různé příležitosti, a to prostřednictvím fotek i videí. Iva je také spojována s kampaní české značky dekorativní kosmetiky Dermacol, ve které se objevuji už i její dcera.

Huawei

V kurzu jsou samozřejmě také sportovci. Například nejslavnější český hokejista Jaromír Jágr se pravidelně objevuje v kampaních čínského technologického giganta Huawei.

Baťa

V televizní reklamě jsme mohli také vídávat manžele Ondřeje BrzobohatéhoTaťáňu Kuchařovou, kteří se stali tváří obuvi značky Baťa.

Blažek a Bandi

Povedená byla i spolupráce moderátora a instagramové celebrity Leoše Mareše se značkou Blažek, která vydržela celé čtyři sezóny. S pánskými obleky jsou spojováni i další čeští herci, například Petr Štěpánek či Martin Stránský.

Leoš Mareš v hnědém obleku a slunečních brýlích Blažek

Indulona

Seriálová herečka Michaela Maurerová, kterou si všichni pamatují především ze seriálu Ulice, poslední dobou moc rolí neměla. Po tom, co přišla o pravidelný příjem v nekonečném seriálu, jí tak jistě přišla vhod spolupráce pro tradiční českou značku Indulona.

Michaela Maurerová v reklamě značky Indulona Indulona

České dráhy vsadily na vtip

Ondřeje Vetchého nebo Ivana Trojana si obsadil do své reklamní kampaně největší český dopravce České dráhy. Je nutno podotknout, že vtipné reklamy, které nás bavily v TV spotech, se opravdu povedly.

Princ prodal svou tvář půjčkám

Jana Čenského má většina z nás spojeného s pohádkovým princem, mladší generace ho pak zná ze seriálu Ordinace v růžové zahradě. Bylo proto překvapením, když se objevil v reklamě propagující známou úvěrovou společnost. Reklamu, v níž Čenského doplňuje mluvící žirafák Muppet, zaznamenal v TV snad každý.

Zahraniční celebrity se „zaprodaly“ také

  • Parfém Sauvage od značky Dior je výrazně mužný a plný intenzivních vůní. Johny Depp byl tedy pro tuto luxusní značku jasnou volbou. Nespoutaná vášeň, divokost a jedinečnost je spojuje už od roku 2015.
  • Oblíbené kávové kapsle Nespresso má dnes už snad každý spojené s Georgem Clooneym a heslem „What else?“. Není divu, charismatický herec je tváří této značky už neuvěřitelných 15 let. V minulém roce ho ale nepříjemně překvapila kauza s pěstováním kávy na plantážích, kde pracují i děti.
  • Marks & Spencer letos na jaře představil spodní prádlo pro každou žen. Podílela se na něm britská modelka Rosie Huntington-Whiteley, která v něm nafotila i kampaň. Kolekce je inspirovaná francouzským stylem a vintage prvky, které sama Rosie miluje – a vzhledem k celosvětovému úspěchu nejspíš nejde o jejich poslední společný počin.
Julia Roberts v obchodě Calzedonia Calzedonia
  • Představitelka Pretty Woman Julia Roberts i po 30 letech krásné nohy, a navíc miluje vzorované punčochy. Značka nejen punčochového zboží Calzedonia si ji tedy vybrala pro svou kampaň. Herečka v ní jen září a cestuje za nákupy po celé Evropě, od Paříže, přes Veronu až do Petrohradu.