Reklama

Heinz našel muže, který přežil měsíc na moři jen díky kečupu. Chce mu koupit loď
Heinz našel muže, který přežil měsíc na moři jen díky kečupu. Chce mu koupit loď
Suchánek a Genzer si zacvičili v Penny a nahradí tak v kampani Michala Davida
Suchánek a Genzer si zacvičili v Penny a nahradí tak v kampani Michala Davida
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Jak to na nás budou zkoušet internetoví prodejci v roce 2023? Některým narušila strategii novela
Jak to na nás budou zkoušet internetoví prodejci v roce 2023? Některým narušila strategii novela
Coca-Cola spouští vánoční kampaň. Santův kamion navštíví desítky českých a slovenských měst. Přijede i k vám?
Coca-Cola spouští vánoční kampaň. Santův kamion navštíví desítky českých a slovenských měst. Přijede i k vám?
Celebrity prodávají nejlépe, obchodní řetězce sází na spolupráci se zpěváky a sportovci
Celebrity prodávají nejlépe, obchodní řetězce sází na spolupráci se zpěváky a sportovci
Blíží se konec reklam na maso? V nizozemském Haarlemu je zakážou
Blíží se konec reklam na maso? V nizozemském Haarlemu je zakážou
Doba se mění a s ní i obaly, podívejte se na vítěze soutěže OBAL ROKU 2022
Doba se mění a s ní i obaly, podívejte se na vítěze soutěže OBAL ROKU 2022
Hornbach čelí útokům vandalů: Z fasád prodejen jim někdo krade písmena
Hornbach čelí útokům vandalů: Z fasád prodejen jim někdo krade písmena
Žena vystupující z billboardu a masové koule vytištěné na 3D tiskárně. Firmy představují originální reklamní kampaně
Žena vystupující z billboardu a masové koule vytištěné na 3D tiskárně. Firmy představují originální reklamní kampaně
Výdaje za reklamu loni trhaly rekordy. Nejvíce utráceli Lidl, Kaufland a Albert
Výdaje za reklamu loni trhaly rekordy. Nejvíce utráceli Lidl, Kaufland a Albert
Konec otravnému volání: Operátoři s reklamními nabídkami budou moci oslovovat jen ty, kdo si to výslovně přáli
Konec otravnému volání: Operátoři s reklamními nabídkami budou moci oslovovat jen ty, kdo si to výslovně přáli
7 překvapivých triků, díky kterým je jídlo v reklamách vždy hezčí než ve skutečnosti
7 překvapivých triků, díky kterým je jídlo v reklamách vždy hezčí než ve skutečnosti
České i zahraniční celebrity jako tváře známých značek. Kdo se komu zaprodal?
České i zahraniční celebrity jako tváře známých značek. Kdo se komu zaprodal?