Řetězce prozradily své plány na tento rok. Co nového letos plánuje Kaufland, Penny, Billa nebo Lidl?

Obchod Kaufland Karolis Kavolelis / Shutterstock.com

Od dubna letošního roku můžete produkty obchodního řetězce Kaufland a jeho partnerů nakoupit též online. Projekt s názvem Global Marketplace nabídne širokou nabídku zboží českých, slovenských i zahraničních značek. Online prodeje testuje i hypermarket Billa, který nyní v Praze a Brně spustil prvotní verzi svého e-shopu, v němž nabízí na 7 000 položek. Prozradíme vám, co je nového i u dalších velkých řetězců.

Přečtěte si také

Action otevírá svou 81. prodejnu v Česku! Více než 1 500 položek tu stojí méně než 25 Kč

Global Marketplace odstartuje Kaufland v dubnu

V polovině února spustil Kaufland na Slovensku projekt s názvem Online trhovisko, v němž propojuje české, slovenské i zahraniční značky. U nás se spuštění chystá na začátek dubna a podle marketingové ředitelky Petry Kalužíkové se máme na co těšit.

Nabídka nepotravinového zboží různých značek v Global Marketplace bude poměrně široká.

Pro co vyrazit do Kauflandu?

Kaufland Card slaví úspěchy

Online Marketplace se propojí i s oblíbenou Kaufland Card. Ta je je v provozu již tři roky a zákazníkům přináší nejen výhodné ceny, ale i kupony v aplikaci, partnerské akce a soutěže o nejrůznější ceny. Za tři roky existence se do něj registrovalo 2,4 milionu uživatelů, z toho 62 procent žen.

Díky kuponům a nejrůznějším akcím už zákazníci za celou dobu fungování Kaufland Card ušetřili zhruba 10 milionů korun. Co se týče uvedení Online Marketplace, Kaufland chystá velkou celoroční kampaň k pětadvacátému výročí.

Kaufland Card v mobilní aplikaci Kaufland

Soutěže o skvělé výhry

Od 15. února mohou navíc zákazníci soutěžit o 25 výher, mezi nimiž je SUV Škoda Kodiaq, dvě SUV Škoda Karoq či poukazy na doplnění paliva. „V rámci oslav 25 let Kauflandu na českém trhu nabízíme zákazníkům také kupony v aplikaci s 25procentní slevou na různé skupiny sortimentu a každý týden kupóny obměňujeme,“ uvedla k výroční nabídce mluvčí řetězce Renata Maierl.

Součástí kampaně má být i kolo štěstí, v rámci něhož si zákazníci mohou vylosovat vysoké slevy klidně na celý kalendářní rok.

Lidl šetří jídlem

Co se týče rozvoje značky, nezahálí ani ostatní obchodní řetězce. Projekt Lidl šetří jídlem” proti plýtvání potravinami stejnojmenného řetězce se rozrůstá nezadržitelným tempem. Ikonické bedýnky s ovocem a zeleninou za 25,-, kterých se jen za minulý rok prodalo 1 600 000, nahradí papírové tašky a od pokladen se přesunou na prodejní plochu do blízkosti pečiva.

Plánujete o víkendu vařit kuře? V Lidlu jej koupíte výhodně!

Vedle bedýnek chystá řetězec také slevy na určité skupiny zboží. „Bude se jednat o všechny chlazené výrobky napříč naším sortimentem, které jsou zdravotně nezávadné, ale blíží se datum jejich spotřeby. To stejné bude platit pro maso a ryby,“ přiblížil mluvčí společnosti Tomáš Myler.

V loňském roce otevřel Lidl 19 nových prodejen. „Naše prodejny pravidelně modernizujeme a vyhodnocujeme i stav využívaných technologií a zařízení a případně je měníme například za úspornější modely. I v následujícím roce chceme být našim zákazníkům nablízku, kromě modernizací stávajících prodejen proto plánujeme i otevření nových,“ řekl pro Kupi Myler.

Záběr z natáčení kampaně "Zacvičme s cenami" pro Penny Market Penny Market

Penny sází na známé tváře

Obchodní řetězec Penny Market pokračuje ve spolupráci na reklamních kampaních s českými celebritami. Tentokrát oslovil notoricky známou komickou dvojici Richarda Genzera a Michala Suchánka. Kampaň s názvem “Zacvičili jsme s cenami” má podle zástupců Penny komunikovat slevové akce řetězce s nadhledem a vtipem.

„V loňském roce jsme měli dvě velmi výrazné kampaně Kompot a DISKOnt s Michalem Davidem. Pro letošní rok jsme se rozhodli udělat další krok a spojit naše aktivity v podpoře sportu s naší nabídkou nízkých cen,řekl tiskový mluvčí Penny Tomáš Kubík.

Penny chce v letošním roce investovat stovky milionů korun do rozvoje sítě. „Aktuálně máme 410 prodejen a v letošním roce jich plánujeme otevřít minimálně 15 nových, a tím upevnit pozici řetězce s největším počtem prodejen u nás. Budeme se soustředit jak na velká města, tak i na menší města a městyse,“ dodal Kubík.

Řepkový olej vždy přijde vhod

Billa testuje e-shop a modernizuje prodejny

Billa se jako další hypermarket pustila do neprobádaných vod e-commerce, když v Praze a Brně spustila testování svého e-shopu. V něm má zalistovaných až 7 000 položek včetně svých privátních značek a garantuje dovoz zboží do 3 hodin od objednání. Na první nákup, který musí mít minimální hodnotu alespoň 200 Kč, nabízí zákazníkům slevu 10 % a dopravu zdarma. Online navíc nakoupíte nejen potraviny, ale i drogerii, potřeby pro domácí mazlíčky či květiny.

Hypermarket také pokračuje v modernizaci svých prodejen v Praze a okolí, a to v Šestajovicích, Dolních Počernicích a na Evropské v komplexu BLOX. Po rekonstrukci čekají na zákazníky prodejny v novém kabátě s ještě přehlednější nabídkou.

Dochází vám mléko? Honem do Billy!

Globus otevře novou prodejnu

Globus je známý svými hypermarkety, ale i restauracemi, které k nim náleží. V pořadí šestnáctou restauraci Globus otevřel loni v říjnu v obchodním centru EUROPARK Štěrboholy. A tamtéž ještě v první polovině letošního roku uvede do provozu i v pořadí šestnáctý hypermarket s vlastní pekařskou, cukrářskou a řeznickou výrobou či kavárnu Café Globus.

„Zároveň se kontinuálně věnujeme modernizacím našich hypermarketů. V minulých letech prošly přeměnou všechny naše hypermarkety, šlo například o modernizaci pekáren, ale i otevírání restaurací,“ uvedla za Globus Aneta Turnovská.

Tip: Připravte se na Velikonoce! V Globusu nyní seženete vejce v akci.