Živým modelkám odzvonilo? Novou řasenku Maybelline uvede digitální avatar

Žena se líčí u zrcadla Africa Studio / Shutterstock.com

Součástí prestiže významných módních a kosmetických společností byly vždy modelové a modelky reprezentující dané značky. Jejich tváře zdobí billboardy, magazíny i reklamní letáky. Moderní doba přinesla mnoho změn a ne všechny jsou většinovou společností přijímány pozitivně. Digitální svět ovlivnil některé značky natolik, že se odvrací od tradiční propagace. Patří mezi ně i přední světová kosmetická značka, která vyměnila živé modelky za digitální.

Přečtěte si také

Lyofilizované ovoce dávají matky ve velkém svým dětem. Je to zdravé? A jak probíhá sušení mrazem?

Digitální avatar společnosti Maybelline

Společnost Maybelline New York se proslavila zejména svými řasenkami, které prodává ve více než 120 zemích. Své portfolio nejprodávanějších řasenek rozšířila o produkt natolik speciální, že ho údajně může oživit pouze digitální avatar.

Produktem je řasenka Falsies Surreal Extensions, která bude představena digitální modelkou jménem May, a to po boku globální ambasadorky Maybelline Gigi Hadid. Vše bude možné sledovat v nadcházející kampani, která spojuje skutečný a virtuální svět.

To pravé pro dokonale smyslné rty

Snaha o nalákání lidí do metaverse?

Stále více značek láká spotřebitele do metaverse, tedy virtuálního světa, kde máme možnost se bavit, komunikovat a zkoušet nové věci stejně jako ve fyzickém prostoru, jen z pohodlí domova. V metaverse se pohybujeme prostřednictvím svého avatara, tedy svého virtuálního já. V tomto případě si vaše digitální verze může vyzkoušet kosmetiku. Minulý rok se Maybelline spojil s Ready Player Me, přední platformou avatarů napříč hrami pro metaverse, aby svým zákaznicím poskytl pět bezplatných vzhledů make-upu, které lze na avatarovi vyzkoušet během pár sekund.

Maybelline není žádným průkopníkem v tomto stylu prodeje, ale spíše se připojuje k trendu, který se rozmáhá napříč celým trhem. V metaverse je možné nakoupit širokou škálu produktů od mnoha známých společností, jako je Nike nebo luxusní značka Burberry.

Nabídka produktů Maybelline TY Lim / Shutterstock.com

Převratná řasenka, která nemá obdoby?

Chystaná řasenka Falsies Surreal Extensions má být skutečným esem v rukávu. Lze ji nosit až 24 hodin a měla by poskytnout viditelnou proměnu řas. Je v ní využita hybridní technologie dlouhých a krátkých vláken. V kombinaci s šroubovicovým kartáčkem s dlouhými, zatočenými štětinami řasenka dokáže prodloužit řasy až o 36 % a výrazně podpořit také jejich objem.

Shivani Shah, viceprezidentka Global Brand Experience společnosti Maybelline New York, uvedla: „Když řasenka přináší transformaci tak surrealistickou, jako je tato, je zapotřebí něco stejně surrealistického, aby ji představila. V tom přichází May. Jsme nadšeni, že můžeme rozšířit naše portfolio Falsies s pomocí našeho prvního avatara, který oživuje surrealistický vzhled prodlužování řas a technologie nové generace zábavným a nečekaným způsobem.“

Metaverse –⁠ nová příležitost pro značky

Kampaň je plánovaná na letošní květen. V očích společnosti jde o klíčový měsíc, ve kterém bude představena celá škála virtuálních produktů, které je možné nakupovat právě v metaverse. Známé značky se od minulého roku snaží intenzivně dobývat virtuální svět metaverse a investují do toho kromě úsilí i velké množství prostředků. I když je zájem o tento alternativní virtuální svět zatím malý, značky do něj vkládají velké naděje a tuší, že je potřeba co nejdříve využít jeho potenciál.

Podle The Influencer Marketing Factory sleduje 58 % lidí alespoň jednoho virtuálního influencera a 35 % si zakoupilo produkt, který některý z těchto influencerů propagoval. Značky se tak snaží stále více cílit na mladou generaci, u které je nejvyšší pravděpodobnost, že budou prostřednictvím metaverse nakupovat.