Kaufland plánuje po vzoru Alzy a Mallu spustit vlastní online tržiště Marketplace v Česku a na Slovensku

Reklamní grafika Kaufland Marketplace Kaufland

Společnost Kaufland podniká další kroky v oblasti digitalizace a v roce 2023 v České republice a na Slovensku představí koncept online tržiště. Po Německu budou tyto dvě země dalšími, které nabídnou internetovým prodejcům spotřebního (nepotravinářského) zboží příležitost oslovit nové cílové skupiny a miliony dalších zákazníků prostřednictvím platformy tržiště Kaufland.cz a Kaufland.sk. Alza a Mall tak budou mít již brzy velkou konkurenci.

Přečtěte si také

Souboj: Živý vs. umělý vánoční stromeček. Jaké jsou jejich výhody a nevýhody a co je ekologičtější varianta?

V Německu je online tržiště Marketplace provozované společností Kaufland jednou z nejúspěšnějších online platforem, jejíž prostřednictvím více než 7 000 prodejců nabízí přes 30 milionů nepotravinářských položek.

Zákazníci zde naleznou velký výběr zboží ze sortimentu elektroniky, potřeb pro domácnost, zahradu apod. Specifikem platformy Marketplace je, že většinu těchto produktů nabízejí národní a mezinárodní online prodejci, kteří ji využívají jako prodejní kanál. Otevření tržiště Marketplace v České republice a na Slovensku je výchozím krokem ke spuštění technologie „Kaufland Global Marketplace“, která nabídne rychlý a snadný přístup k mezinárodnímu online obchodu a zároveň zahájí digitální expanzi obchodního řetězce.

Kaufland přenese do České republiky úspěšný koncept německého tržiště a společně s místními prodejci budeme dále rozvíjet e-commerce prostředí na českém trhu,“ říká Stefan Hoppe, generální ředitel společnosti Kaufland Česká republika.

Obchodní řetězec Kaufland provozuje více než 1 350 prodejen v osmi zemích a je jedním z největších prodejců v České republice a na Slovensku. Značka tak poskytuje vysokou národní i mezinárodní prestiž jak v online prostředí, tak i v kamenných obchodech. Internetovým prodejcům díky tomu zajistí optimální dosah na jednotlivých trzích, možnost proniknout k novým cílovým skupinám a oslovit miliony dalších zákazníků.

Pro co se teď vyplatí zajít do Kauflandu?

Jak bude Kaufland Marketplace fungovat?

Obchodníci mohou prodávat na tržišti Marketplace v České republice, na Slovensku a v Německu pouze s jednou registrací. Díky propojené síti několika tržišť umožní Kaufland Global Marketplace jednoduchým způsobem mezinárodní expanzi, přičemž provozovatelem této technologie je zkušený tým z Německa. Kaufland Global Marketplace tak pomůže růst maloobchodníkům všech velikostí, a to i za hranicemi mateřské země. Stávající mezinárodní technologická partnerství zajistí prodejcům snadný přístup k platformě Kaufland Global Marketplace a umožní jim rychlý start.

Prodejci, kteří se zaregistrují v předstihu, mohou na obou nových tržištích prodávat po dobu šesti měsíců od spuštění bez základních poplatků a bez provizí z prodeje. Získají navíc také reklamní podporu. Vzhledem k tomu, že celý proces prodeje realizuje Kaufland.de, mohou obchodníci velmi jednoduše používat standardizované procesy tržiště. Platforma navíc poskytuje množství komplexních služeb, jako je marketing ve vyhledávačích, zpracování plateb nebo podpora zákaznického servisu.

Infografika Alza Marketplace Alza

Alza Marketplace

Lídr v online prodeji, společnost Alza nabízí možnost partnerského prodeje na největším českém e-shopu již nějakou dobu. Přes Alza Marketplace se dá prodávat nejen zboží, ale také poukazy. Velkou výhodou je síla e-shopu s více než 5 miliony aktivních zákazníků, špičková dopravní infrastruktura s pobočkami a AlzaBoxy po celé ČR a také jednoduché napojení na váš e-shop a zákaznická podpora nonstop.

Partnerský prodej má i Mall

Další z možností, kde můžete jako podnikatel prodávat své produkty, je i služba MALL Partner, která funguje na stejném principu jako Alza Marketplace.