Stoupá obliba luxusních potravin v obchodech. Speciality z IKEA si můžete objednat s dovozem až domů

Oblíbené švédské masové kuličky mražené v pytlíku IKEA

Zákazníci dávají při nákupu jídla čím dál častěji přednost kvalitě před cenou. I proto se exkluzivní edice potravin těší stále větší oblibě. Se svými vlastními značkami přichází i české supermarkety Penny Market, Lidl, Tesco, Kaufland, Albert či nábytkový řetězec IKEA.

Přečtěte si také

Nenáročné pokojovky: Tyto květiny nezahubí ani nejhorší pěstitel

Zájem o exkluzivní produkty stoupá

Dle loňského průzkumu agentury Nielsen je podíl privátních značek na českém trhu 23 % a jejich počet se stále zvyšuje.

Vedle těch, které nabízí levnější alternativy komerčních produktů, přichází obchodní řetězce i s exkluzivními variantami, které si zakládají na původu surovin a kvalitě. Zákazníci tyto produkty vyhledávají čím dál častěji díky dobrému poměru ceny a kvality. Luxusní produkty nabízí třeba supermarkety Lidl, Tesco, Kaufland nebo nábytkářský řetězec IKEA.

Exkluzivní produkty z řady Penny Selection Penny Market

Luxusní edice ze supermarketů

Penny Selection – to jsou především luxusní italské omáčky, pesta, těstoviny, čokolády a další cukrovinky pro mlsné jazýčky. Najdete je ve většině Penny Marketů v České republice. Podobný, ovšem o něco širší sortiment exkluzivního zboží nabízí i supermarket Lidl, který dokonce deklaruje, že privátní značky tvoří až 80 % jeho sortimentu. Nejkvalitnější produkty zde najdeme pod názvem Deluxe. Řadu potravin pro gurmány a milovníky jídla nabízí pod hlavičkou Finest i supermarket Tesco, který zařadil potraviny z celého světa. Za zmínku stojí třeba italské olivy a pesta, indické omáčky a koření či fairtrade káva a čaj.

Dopřejte si špetku luxusu

Legendární masové kuličky až k vám domů

Nábytkový lovebrand IKEA oznámil 29. listopadu na svém webu zajímavou novinku. Jeho oblíbené masové kuličky, trvanlivé potraviny, kávu a další kulinářské speciality si mohou nyní zákazníci v Praze, Brně a Ostravě objednat s dovozem až domů prostřednictvím platformy Wolt.

„Vnímáme, že zákazníci čím dál tím častěji nakupují online, a to i potraviny. Dlouhodobým cílem IKEA je nabízet různé možnosti pohodlného nakupování, a proto jsme se rozhodli spolupracovat s Woltem. V našem středoevropském regionu půjde o první spolupráci těchto společností, které obě mají skandinávské kořeny. Věříme, že bude úspěšná,“ uvedl Jakub Slavík, Food Commercial Leader IKEA Česká republika.

Marketingová kampaň Rohlík.cz k uvedení značky Bez kompromisu Rohlík

Rohlík.cz nedělá kompromisy

V dubnu loňského roku představil supermarket Rohlík.cz novou privátní značku „Bez kompromisu“. Jak už název napovídá, jde o produkty, u nichž je kladen důraz především na kvalitu a původ. Všechny produkty, ať už jde o mléčné výrobky, pečivo, uzeniny, hotová jídla či trvanlivé potraviny, jsou pečlivě vybrané od farmářů a lokálních prodejců. Supermarket také přichystal několik novinek a do značky zařadil i jogurty ve skle a vlastní kávové kapsle, které jsou kompatibilní s kávovary Nespresso.

Košík.cz se zaměřuje na exkluzivní maso

Vlastní výrobky má na svém e-shopu i konkurenční online supermarket Košík.cz, který pod značkou Authentic nabízí více než 200 produktů včetně piva, sýrů, zmrzlin, těstovin či masa, kterému se mezi zákazníky daří nejlépe.

„Zájem je o krůty z českého chovu, steaky nebo o uzeniny nakládané takzvanou suchou cestou – po dobu deseti dnů se ukládají do solicí směsi, následně se zavěsí na provázku do udírny, kde se pět hodin udí na bukovém dřevu,“ uvedl loni šéf marketingu společnosti Košík.cz Jan Škrabánek. „Maso Authentic se díky tomu nachází v takřka každém třetím košíku našich zákazníků,“ dodal.