Privátní značky

S privátkami řetězců se roztrhl pytel. Zákazníky lákají na nová piva, vína a poctivé uzeniny
Řetězce vsází na privátní značky jako trend budoucnosti. Albert rozšiřuje svou nabídku o 500 výrobků
Známe držitele ocenění Česká Chuťovka. Umístil se Globus, Pivovar Svijany i Kostelecké uzeniny
Obchody do portfolia zařazují nové privátní značky. U zákazníků boduje Billa, Globus i dm
Celebrity září i ve světě obchodu: Meghan Markle sází na džem, Drew Barrymore na alkohol a Agáta Hanychová na kosmetiku
Lidl dál rozšiřuje svou ironickou kolekci oblečení. K teniskám přidal další kousky oblečení a doplňků pro muže i ženy
Nutella slaví 60 let. Do obchodů míří limitovaná edice usmívajících se sklenic s veselými osobnostmi
Na benzinku jako do supermarketu: BILLA otevírá další obchody VIVA
Privátní značky jsou u Čechů stále oblíbenější. Tvoří až čtvrtinu tržeb řetězců
Česko je evropským lídrem v prodeji akčního zboží: V akci nakupujeme nejčastěji máslo a mléko
Oblíbený řetězec, který u nás působil do roku 2006, se vrací. V Česku přibude řada nových výrobků potravin a drogerie
Specifika českého trhu: Privátní značky jsou milované i nenáviděné
Košík motivuje k větší konzumaci čerstvých ryb. Představil novou privátní značku FISH&FRESH
Další z řetězců nově nabízí čerstvé hotovky i veggie polotovary
Stoupá obliba luxusních potravin v obchodech. Speciality z IKEA si můžete objednat s dovozem až domů
Trh s ořechy raketově roste. Obchody chtějí Čechy naučit mlsat zdravěji
Lidl zavádí do prodeje svou novou značku, která nápadně kopíruje tradiční české výrobky
Trendy pro letošní grilování: Obchody sázejí na privátní značky i skvělé vychytávky