Privátní značky

Na benzinku jako do supermarketu: BILLA otevírá další obchody VIVA
Řetězce se více orientují na privátní značky. Projevuje se to v podílu na tržbách, který loni byl více než čtvrtinový
Jsme první: Česko se stalo evropským lídrem v prodeji zboží v akcích
Carrefour se vrací do Česka! Kdy si budeme moci výrobky světového řetězce opět koupit?
Specifika českého trhu: Privátní značky jsou milované i nenáviděné
Košík motivuje k větší konzumaci čerstvých ryb. Představil novou privátní značku FISH&FRESH
Další z řetězců nově nabízí čerstvé hotovky i veggie polotovary
Stoupá obliba luxusních potravin v obchodech. Speciality z IKEA si můžete objednat s dovozem až domů
Trh s ořechy raketově roste. Obchody chtějí Čechy naučit mlsat zdravěji
Lidl zavádí do prodeje svou novou značku, která nápadně kopíruje tradiční české výrobky
Trendy pro letošní grilování: Obchody sázejí na privátní značky i skvělé vychytávky