Do Česka míří konkurence Pepca a Kiku! Německý řetězec TEDi u nás otevře první tři prodejny

Do Česka míří konkurence Pepca a Kiku! Německý řetězec TEDi u nás otevře první tři obchody tedi.com

Čeští zákazníci se mohou během letošního roku těšit na první prodejny TEDi, které nově vstupují na náš tuzemský trh. Nabídnou široký sortiment nepotravinářského zboží za atraktivní diskontní ceny, na jaké jsme nyní zvyklí například z řetězců Pepco a Kik. V našem článku se mimo jiné dozvíte, kdy a kde se tyto prodejny otevřou a také jaké další zahraniční řetězce k nám míří.

Přečtěte si také

Jak si doma vyrobit deskovou hru pro děti?
Jak si doma vyrobit deskovou hru pro děti?

Jak si doma vyrobit deskovou hru pro děti?

První tři prodejny budou otevřeny letos v květnu, další budou následovat hned v příštím roce

Německý řetězec TEDi byl založen v roce 2004 a spadá pod německou skupinu Tengelmann (do té mj. patří hobbymarkety OBI a prodejny Kik). V současné době lze pobočky TEDi najít v Německu, Rakousku, Chorvatsku, Itálii, Polsku, ve Španělsku, na Slovinsku a také u našich sousedů na Slovensku. Ještě letos se tento seznam rozšíří o další zemi – Českou republiku.

První dvě až tři nové prodejny by se u nás měly otevřít v severní části České republiky během května až června. Konkrétní místa však zástupci řetězce z konkurenčních důvodu zatím neuvedli. Již nyní se ovšem počítá s tím, že během  roku 2021 by se měl celkový počet poboček na různých místech v Česku zvednout až na deset.

TEDi nabízí potřeby pro domácnost a volný čas, na textil se nesoustředí

Diskontní řetězec s nepotravinářským zbožím TEDi láká své zákazníky především na kvalitní zboží za dostupné a trvale nízké ceny. V jejich nabídce naleznete výrobky pro domácnost a volný čas, dále nejrůznější dekorace, párty a dárkové předměty, školní a kancelářské potřeby, drogistické zboží, potřeby pro domácí mazlíčky, hračky, výtvarné potřeby, hobby potřeby a jiné.

Svou nabídku obchod navíc pravidelně doplňuje také o sezónní zboží. Zákazníci se tak mohou těšit na speciální nabídku k Vánocům, Velikonocům, k příležitosti karnevalů, k začátku školního roku apod.

Německý diskontní řetězec TEDi nabízí nepotravinové zboží jako jsou potřeby do domácnosti a pro volný čas tedi.com

Prodejny TEDi tak mohou do jisté míry představovat konkurenci pro obchody Pepco a Kik, které u nás především díky nabídce levného textilu patří na poli non food řetězců k jedněm z nejoblíbenějších. Oproti nim sice TEDi nenabízí tak široký sortiment oblečení, ale tuto skutečnost kompenzuje bohatší nabídkou produktů v jiných kategoriích.

Na náš trh vstupují i další zahraniční řetězce. Jaké novinky nás čekají?

Action

Server iDNES informoval o tom, že první dvě české prodejny chce v průběhu měsíce dubna otevřít i nizozemský řetězec Action, který se zaměřuje na podobný sortiment jako TEDi. První pobočky by měly být otevřeny ve středních a východních Čechách. Do konce roku 2020 by pak na tuzemském trhu mělo být poboček hned pět.

Společnost Action již nyní na svých webových stránkách (v českém jazyce) informuje své budoucí zákazníky o všem důležitém. Můžete se dočíst mimo jiné také to, že v obchodech Action naleznete více než 1 500 produktů s cenou do 25 Kč a každý týden se nabídka rozšiřuje o 150 nových položek.

Nizozemský řetězec Action vstoupí na jaře do Česka se dvěma prodejnami Action / cash.at

Hebe

Na český trh by měl nastoupit nový hráč také v oblasti drogistického zboží. Tím není nikdo jiný než polské drogerie Hebe. Zatím však nejsou známy žádné podrobnosti ohledně lokality prvních prodejen, natož pak termíny jejich otevření. V sousedním Polsku patří síť drogerií Hebe k velmi oblíbeným. Nabízí rozmanitou nabídku exkluzivních i privátních značek s kvalitními produkty za bezkonkurenčně nízké ceny.

Primark v Brně

Přestože teprve probíhají přípravy první české prodejny Primark (ta se má otevírat koncem letošního roku v Praze), řetězec již plánuje otevření své druhé pobočky, tentokrát na Moravě. Ta bude součástí obchodního centra Olympia v jižní části Brna a otevřít by se měla v roce 2022. Řetězec Primark se zaměřuje na levnou módu.