Babetka, Jelen, Pedro, Indulona – Retro týden v Lidlu slaví 10 let

Retro týden Lidl

Letos je to přesně 10 let, kdy Lidl poprvé představil fenomén jménem Retro týden. Produkty v obalech, které si pamatujeme od našich maminek a babiček. Nostalgické chutě a vůně našeho dětství. Jak tento oblíbený tematický týden vznikl?

Přečtěte si také

Znáte zázvorníky? Tradiční cukroví našich babiček okouzlí jednoduchostí i vůní zázvoru

„Pamatuji si to velmi dobře. Lidé v prodejnách si mezi sebou povídali, smáli se a doporučovali si, co si koupit. Na co si vzpomínají, co měli rádi. Největším tématem bylo mléko v neprůhledném sáčku. Na internetu se spustila diskuse o tom, jak ho nejlépe skladovat, aby se neroztrhlo, lidé si radili své vychytávky,“ vzpomíná Kateřina Štichová z oddělení Firemní komunikace Lidlu.

A bylo to tak. Mléko v sáčku se stalo opravdovým hitem, stejně jako další produkty v původních obalech. Tam, kde to technologie a legislativa dovolovala, také s původní recepturou.

Lidl je známý právě díky jedinečným tematickým týdnům, ve kterých nabízí vždy něco nového. Najdete v nich vychytávky, které jinde neseženete, nebo určitě ne za tak výhodnou cenu.

Originalita a cenová dostupnost dělá tematické týdny něčím, proč lidé do Lidlu každý týden míří nejen v České republice, ale také v zahraničí. A právě jedna tematická akce v Maďarsku, nabízející produkty v barevných obalech, inspirovala české nákupčí Lidlu k týdnu s nostalgickým nádechem. Kdo jiný, než země se socialistickou minulostí by mohl nabídnout téma retro? Zrodil se tak nápad, pro který se nadchli i tehdejší dodavatelé, a hned začali pátrat v archivech po starých etiketách. Zrodil se Retro týden. Začala tak příprava prvního Retro týdne.

Instantní polévky Vitana Lidl
Vitacin Lidl
Pitralon Lidl

Babetka, Metro, Pitralon, mýdlo Jelen, Indulona, Vitacit, Pedro, Horalky, instantní polévky, paštiky. Retro týden probíhá zpravidla třikrát do roka a nabídka je pokaždé jiná. Téma retro už totiž není otázkou jen dob dávno minulých. První Retro týden nabízel zboží 70. – 80. let, aktuální však již zařazuje produkty z devadesátek.

Hermelín Lidl

Jaké jsou nejoblíbenější produkty?

Mezi oblíbené stálice po celou dobu patří Kofola, Májka a Bohemia Sekt.

Retro týden si za 10 let získal srdce mnohých Čechů a právem patří v Lidlu mezi nejoblíbenější akce společně s týdny inspirovanými Francií a Itálií. Další možnost zakoupit si oblíbené nostalgické kousky budete mít již tento týden, od 7. 5. Po čem sáhnete? www.lidl.cz