PENNY rozšiřuje možnosti nákupu až do domu přes rozvážkovou službu Wolt

Pohled na prodejnu Penny Filmbildfabrik / Shutterstock.com

Diskontní řetězec PENNY začal tento týden svým zákazníkům nabízet možnost dovozu nákupu až domů prostřednictvím rozvážkové služby WOLT. Pilotní projekt startuje na třech prodejnách v Brně. Vůbec první prodejnou odkud si lidé mohou nákup z PENNY objednat je prodejna Brno Slatina.

Co v článku najdete

Přečtěte si také

3 tradiční omáčky našich babiček: Tyhle téměř zapomenuté omáčky připravíte do 30 minut

„Uvědomuje si, jak je pro současné zákazníky možnost doručení nákupu až domů důležitá. Ostatně, i my již testujeme v Plzni a okolí vlastní e-shop PENNYDOMU.CZ. Chceme ale nabízet i alternativy, proto jsme rádi, že jsme navázali spolupráci se společností Wolt. Díky ní můžeme oslovit nové zákazníky, a především jim nabídnout produkty, které nikde jinde nedostanou. Základem naší filozofie stále je a bude člověk. Nakupování jako takové vnímáme jako součást setkávání se lidí, i proto klademe důraz na prostředí na našich prodejnách i kvalitu našich služeb. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří dávají přednost nákupu v digitálním světě s doručením až domů, a ty nechceme a nebudeme opomíjet,“ říká Tomáš Kubík, vedoucí komunikace PENNY.

Kopie obrazovky rozvážkové služby Wolt a sortimentem z PENNY PENNY

Princip nákupu prostřednictvím služby Wolt a jejích stránek wolt.cz je stejný jako při objednání z jakékoliv restaurace či obchodu, z nichž tato služba dovážku nabízí. Nyní je možné si objednat každý den mezi 8 a 19 hodinou (v pondělí od 10 hodiny) nákup až do domu z prodejny Brno Slatina. Stačí si objednat požadované produkty v aplikaci nebo přímo na internetové stránce s touto prodejnou.

Tip: Všechny akční letáky PENNY a dalších obchodů najdete pohodlně a přehledně na Kupi.cz.

V tuto chvíli jsme spustili pilotní projekt, během kterého plánujeme mít do této služby zapojeny celkem tři prodejny v moravské metropoli. Chceme nastavit celý proces od objednání nákupu až k zákazníkovi, co nejefektivněji. Naším cílem je, aby zákazník dostal zboží, co nejrychleji a co nejčerstvější. V rámci pilotního provozu budou mít zákazníci PENNY k dispozici všechen stálý sortiment, a to včetně produktů v akci, kromě nepotravinového zboží,“ popisuje zahájení projektu Tomáš Kubík. Na základě vyhodnocení projektu pak PENNY plánuje zapojit do systému rozvážkové služby Wolt další prodejny.

Zdroj: Tisková zpráva PENNY