BILLA spustila vlastní e-shop, nabízí v něm i dovážku lahůdek nebo obložených mís a hotových jídel

Prodejna BILLA Shutterstock.com / Stanislav Samoylik

Obchodní řetězec BILLA spustil testovací fázi svého e-shopu. Zákazníci v Praze a Brně si nyní mohou pořídit nákup svých oblíbených potravin z pohodlí domova. Vybírat mohou z portfolia až 7 000 položek včetně oblíbených privátních značek společnosti BILLA. Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už od 3 hodin od objednání, poskytuje slevu 10 % na první nákup a dopravu zdarma. Po vyhodnocení testovací fáze BILLA rozšíří službu po celé České republice.

Přečtěte si také

Upozornění pro zákazníky: Řetězec s okamžitou platností stahuje vybrané produkty značky Kinder

Potraviny, ale také drogistické zboží, květiny nebo produkty pro domácí mazlíčky si mohou zájemci v testovací fázi e-shopu objednat prozatím s dovážkou po Praze a Brně. „Naší vizí je být zákazníkům dostupnější tak, aby každý, kdo u nás chce nakoupit, našel svoji oblíbenou BILLU za rohem. Proto dlouhodobě usilujeme o rozšiřování naší sítě tak, abychom tuto vizi naplnili. Spuštění nového e-shopu nám v naplňování tohoto cíle velmi pomáhá, byť je v testovací fázi dostupný pouze v Praze a Brně,“ říká Liam Casey, generální ředitel BILLA Česká republika.

  • Testovací fáze nového BILLA e-shopu byla spuštěna v Praze a Brně. Obchodní řetězec nabídne zákazníkům v počáteční fázi na 7 000 výrobků včetně oblíbených privátních značek.
  • Nový e-shop garantuje zákazníkovi dovoz zboží už 3 hodiny od objednání. Minimální hodnota nákupu je 200 Kč, doprava je zdarma. Na první nákup zákazník dostane slevu 10 % a pozornost v podobě malého dárku.
  • Závoz zboží bude probíhat přímo z velkoskladů v Praze a Brně, které byly pro účel provozu e-shopu pronajaty.
  • BILLA připravuje i nabídku řady zajímavých služeb. Například vlastní výrobu lahůdek, které zákazníkovi v podobě obložených mís, baget nebo hotových jídel přiveze až domů. Pro účely online-shopu bylo přímo ve skladu vybudováno i nové nářezové centrum a centrum rozpeku.

V nabídce e-shopu nechybí ani vybrané akční artikly, které se obměňují na týdenní bázi. „Každý týden pečlivě vybíráme zboží, které najdete za výhodné ceny pouze v e-shopu. Pro perfektní přehled o aktuálních akcích a speciální nabídce e-shopu stačí sledovat stránky e-shopu nebo začít odebírat náš newsletter,“ dodává Liam Casey.

Tip: Aktuální akční letáky všech řetězců najdete na stránkách nákupního rádce Kupi.cz.

O body zákazník nepřijde

Procesně je e-shop BILLA plně propojen a zákazníci tak nepřicházejí o možnosti sbírat své body na BILLA Bonus kartu nebo je naopak uplatňovat v rámci všech věrnostních akcí. Ani o oblíbené samolepky, které získávají při speciálních akcích a dále je směňují za produkty se slevou, zákazníci nepřijdou.

Na svůj první nákup navíc získá uživatel e-shopu 10% slevu a pozornost v podobě malého dárku.

„Díky našim vysokým standardům kvality a využívání pokročilých technologií můžeme zaručit doručení surovin ve stejné kvalitě a čerstvosti jako při vyskladnění a s vysokou mírou přesnosti na čas. Zákazníkům BILLA tedy kromě benefitu ve formě dodržení teplotního řetězce nabídneme i časovou flexibilitu a prozákaznicky orientovaný přístup našich kurýrů,“ doplňuje Ivo Velíšek, generální ředitel DODO CZ & SK.

Po zkušebním provozu a vyhodnocení zpětné vazby zákazníků BILLA přistoupí ke spuštění ostrého provozu. „Jakmile testovací fází projdeme, budeme usilovat o co nejrychlejší spuštění i ve zbytku České republiky,“ uvádí Liam Casey a dodává: „Testujeme zatím jen několik týdnů, ale už teď se nám seběhlo několik pozitivních reakcí. Děkujeme lidem, kteří nám dali svou důvěru a nebáli se naši novinku vyzkoušet. Velmi si toho vážíme a uděláme maximum, aby BILLA jejich očekávání naplňovala i nadále,“ uzavírá Liam Casey.

I další řetězce mají svůj e-shop

V Albertu od května loňského roku mohou zákazníci k objednání potravin domů využít kromě aplikace i webové stránky. Albert Domů Zdarma rozšířil sortiment o mrazené produkty, přičemž k výběru jsou tisíce položek. Důraz při tom Albert klade hlavně na čerstvé a zdravé potraviny. Služba je aktuálně dostupná ve třech největších moravských městech – Brně, Olomouci a Ostravě. Doručení probíhá vždy zdarma.

Společnost Penny Market zahájila testování pilotního projektu Penny domů nákupu potravin přes internet s dovozem až k zákazníkovi. Zatím jen v Plzni, v případě úspěchu plánuje rozšíření online nákupů na další místa v České republice.

Řetězec Tesco nabízí službu Online nákupy, díky které z pohodlí domova nakoupíte tisíce produktů a nechat si je doručit přímo k vám domů nebo si je vyzvednout v době, kdy vám to bude nejvíce vyhovovat.