Letos končí hned několik lifestylových časopisů, přejdou do digitálu

Žena čte online módní magazín na tabletu Kaspars Grinvalds / Shutterstock.com

Czech News Center výrazně redukuje portfolio tištěných časopisů. Jedná se o magazíny Maminka, F.O.O.D., Dieta, Moje zdraví nebo Moje psychologie. Jejich obsah bude dostupný i příští rok, ale pouze v digitální podobě. Vydavatelství se tak rozhodlo v souvislosti s novou strategií, ve které hraje hlavní roli digitální obsah.

Přečtěte si také

Tajné triky cukrářek, které zajistí, že vaše linecké cukroví nebude mít konkurenci

Tištěné verze jen jako doplněk onlinu?

Digitální verze dostávají přednost ve většině vydavatelství. Nyní se tento trend naplno projevil i v portfoliu titulů Czech News Center. Výsledkem má být moderní, personalizovaný obsah, který bude lépe plnit požadavky čtenářů.

„Zahájili jsme reorganizaci celého velkého newsroomu, který má na starost právě lifestyle obsah. V kontextu tzv. digital-first vize budeme v rámci CNC první redakce, která už nebude mít tradiční složení, ale bude fungovat v mikrotýmech. Odvíjí se to od záměru fungovat více pro-uživatelsky, tak abychom nabídli čtenářům co nejkvalitnější obsah, a to tou nejvhodnější cestou. Ať už se jedná o webový content, obsah na sociálních sítích, nebo třeba videotvorbu,“ popisuje Anna Netušilová, šéfeditorka nového newsroomu.

Články na webu, sociální sítě i videa

Nový koncept zahrnuje jak webové články, tak příspěvky na sociálních sítích. A kromě psané formy plánuje Czech News Center prosazovat i videoobsah, který je moderní, interaktivní a může fungovat napříč různými platformami. Navíc se už osvědčil u úspěšných projektů, jako jsou F.O.O.D. piknik nebo Buď fit s Dietou.

Lifestylové magazíny na hromadě, nahoře je Elle Yulia Reznikov / Shutterstock.com

Další novinky v lifestylových magazínech

Změny letos na podzim proběhly také ve vydavatelství Burda. K těm nejzajímavějším patří změna šéfredaktorky magazínu Elle. Valentinu Nízkou po třech letech působení střídá Thea Kučerová, která přichází z redakce magazínu PročNe Hospodářských novin. Jak ovlivní podobu prestižního titulu, zatím nevíme. Jisté ale je, že tato novinářka patří k mladé generaci, která zná nejnovější trendy a propojuje žurnalistiku s marketingem i dalšími obory.