Řetězec s drogerií dm spouští novou aplikaci Moje dm. Nabídne jednodušší nákupy a spoustu benefitů

Žena vybírá v obchodě s drogerií pomocí mobilního telefonu kosmetiku Canva

Řetězec s drogerií dm uvádí novou mobilní aplikaci Moje dm, která bude disponovat příjemným a intuitivním uživatelským prostředím. Zákazníci s ní budou moci nejen přímo nakoupit či sbírat body věrnostního programu, ale uvidí také historii nákupů, zajímavé novinky v sortimentu nebo podrobné informace o produktech na prodejně díky čtečce čárových kódů.

Přečtěte si také

10 druhů zeleniny a ovoce, které opravdu pečlivě myjte, nejvíce se totiž stříkají pesticidy. Jak na to?

Na nákupy s mobilním telefonem

Bez chytrého telefonu se dnes obejde jen málokdo. Pro řadu lidí představuje snadný přístup k denním činnostem, jako je například nakupování. „Aplikace Moje dm je dalším krokem v mezinárodní omni-channel orientaci společnosti dm. Vytváří prostředí, které propojuje online a offline nabídku dm drogerie, a vyjde tak maximálně vstříc potřebám našich zákazníků, komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Prací kapsle za tu nejlepší cenu

Tip: všechny akční letáky drogerie najdete pohodlně na stránkách nebo v mobilní aplikaci největšího nákupního rádce Kupi.cz.

Grafika dm Drogerie k nové mobilní aplikaci dm drogerie

Vše přehledně na displeji

Aplikace nabídne svým uživatelům jednodušší, rychlejší a pohodlnější nákup. Zároveň přinese řadu výhod:

  • umožní například nakupování v online shopu
  • prohlížení historie
  • zrychlený nákup už zakoupeného zboží
  • kontrolu dostupnosti produktů v oblíbené prodejně či skenování informací o vybraném zboží pomocí EAN kódu.

Příjemný benefit představuje i nákupní seznam, který lze sdílet s rodinou či přáteli. „Zákazníci, kteří si svou věrnostní kartičku active beauty propojí se svým kontem v online shopu, budou moci v nákupní aplikaci aktivovat a uplatňovat eKupony, a využívat tak všech výhod věrnostního programu naplno. Díky vlastnímu autorizačnímu QR kódu budou mít zákazníci kartičku vždy po ruce a zároveň jednoduše zjistí svůj bodový stav,“ upřesňuje Peroutka.