Vrácení zboží

Příručka pro začátečníky v online aukcích: Jak se zúčastnit, na co si dát pozor a jak získat nejlepší nabídky
Upozornění pro zákazníky: Řetězec s okamžitou platností stahuje vybrané produkty značky Kinder
Další stažení výrobků z pultů supermarketů: Nemáte tyto potraviny doma?
Řetězce stahují hned 3 výrobky ze svých prodejen. Pozor si dejte na dětskou kapsičku, kuřecí maso a cibuli
BILLA a Kaufland stahují z prodeje nebezpečné sušenky, které mohou obsahovat kovové předměty
Francouzi řeší, co s nechtěnými vánočními dárky. O prodeji uvažuje nejvíce lidí v historii
Když se Ježíšek netrefí: Jak po Vánocích reklamovat nevhodný dárek?
Konečně trefíme velikost napoprvé? Zalando začíná doporučovat oblečení podle fotky postavy
Rohlík bude vozit knihy pro Knihobot. Kde ještě můžete odevzdat vyřazené knihy?
Podnikatelé budou muset povinně dávat zákazníkům vzorové formuláře pro odstoupení od smlouvy
Jak vrátit či reklamovat nevyhovující dárek po Vánocích
Koupí použitého zboží ušetříte. Při reklamaci vás ale čeká několik úskalí
Jak reklamovat zkažené jídlo ze supermarketu?
Nová pravidla pro reklamace nahrávají spotřebitelům. Na co máte celý první rok nárok jako zákazník?
Znáte svá práva a možnosti při reklamaci? Nenechte se napálit
ČOI radí, jak postupovat při reklamaci zboží, když jsou prodejny dočasně uzavřené