„Kdo by si to koupil?" versus „Už mám oba doma" – dva tábory, které vznikly kolem virálního balicího papíru z Lidlu. Proč obyčejný vánoční papír rozpoutal takové vášně?
Obchodní řetězec už v minulosti dokázal, že se nebojí vzbudit pozornost a přijít na trh s originálními výrobky. Jedním z příkladů je třeba Lidl merch, tedy zboží, které je obvykle spojeno s konkrétní značkou. S první kolekcí oblečení s logem Lidlu přišel už v roce 2020. Dnes má v nabídce teplákovou soupravu, cyklistický dres, ponožky, pantofle, pyžamo, vánoční svetr a mnoho dalšího. „Označkovaní" tak můžete být doslova od hlavy až k patě.
Něco podobného řetězec vytvořil i ke své značce pro kutily Parkside, která se zaměřuje hlavně na nářadí. Fanoušci si k ní ale mohou pořídit i obuv, trička nebo speciální sadu zahrnující ledvinku, kšiltovku či dokonce pivo.
V posledních letech přišel navíc s něčím nevídaným – jako první supermarket otevřel vlastní outlet v Praze, na který se tvořily fronty jako na banány. Později outlet přestěhoval do Olomouce, kde se jeho úspěch zopakoval.
Obyčejný vánoční balicí papír by rozhodně nevzbudil takovou pozornost jako právě tento „lídlácký". V prodejnách se objevil minulý týden ve dvou barevných variantách – modré a žluté, samozřejmě s klasickým žlutým logem Lidlu. Při koupi jednoho kusu zaplatíte 39,90 Kč, při koupi dvou a více kusů pak jen 24,90 Kč za kus.
Balicí papír se na internetu setkal s bouřlivými reakcemi. Jedni to berou jako špatný vtip, jiní jako skvělou reklamu a někteří už stihli nakoupit hned několik kusů. Jedno je jisté – klasický balicí papír by takový poprask rozhodně nevyvolal.
Chcete vědět o skvělých vychytávkách, novinkách a dalších tipech jako první? Sledujte náš Kupi Magazín a přihlaste se k odběru našich sociálních sítí na Facebooku, Instagramu i TikToku. Stáhněte si i naši aplikaci Kupi.cz a mějte přehled o všech slevách. Všechny užitečné tipy tak budete mít v kapse.
Zdroj: Kupi.cz, Lidl