Sociální sítě v posledních dnech ovládla zmrzlina. Ano, čtete správně. Přestože je půlka listopadu a Vánoce se nezadržitelně blíží, do obchodů se tentokrát nechodí pro cukroví, ale pro virální mražený dezert, který vyvolal na internetu doslova šílenství. Ani my jsme nemohli odolat a pustili jsme se do ochutnávky.
O co jde? V prodejnách Kauflandu se nově objevila zmrzlina značky Friends of Asia, která na první pohled zaujme realistickým tvarem ovoce. Balení o objemu 90 ml pořídíte za 59,90 Kč.
Dezerty jsou inspirované aktuálně virálními korejskými ovocnými zmrzlinami. Trend se rozšířil z Německa, kde jej zpopularizovala food influencerka Kiki z Kiki’s Kitchen, a odtud se rychle donesl i k nám. Co se týče příchutí, v tuzemských obchodech jsme narazili na broskev a mango. V Německu a podle některých zpráv už i u nás je k dostání také citron, nově jahoda a hrozny.
Redakce se rozhodla otestovat nejčastěji doporučovanou variantu mango. A musíme říct, že nás skutečně nadchla. Chutná skvěle barevná krusta i krémový střed, ve kterém je cítit opravdové mango. Palec dáváme i za působivý ombré efekt. Jedinou výtkou je nadměrné množství plastu. Plastový podstavec může být praktický, pokud si chcete zmrzlinu na chvíli odložit, přesto nám připadá obal zbytečně velký a určitě by šel vyřešit šetrněji.
Chcete vědět o skvělých vychytávkách, novinkách a dalších tipech jako první? Sledujte náš Kupi Magazín a přihlaste se k odběru našich sociálních sítí na Facebooku, Instagramu i TikToku. Stáhněte si i naši aplikaci Kupi.cz a mějte přehled o všech slevách. Všechny užitečné tipy tak budete mít v kapse.
Zdroj: Kupi.cz, Kaufland, sociální sítě