Tesco vylepšilo svůj věrnostní program Clubcard a pod heslem „Clubcard šetří peníze“ teď kromě výhodnějších cen a slevových kuponů nabízí i personalizované odměny a zábavné herní prvky jako stírací losy nebo kolo štěstí. V článku se dozvíte, co nového přináší mobilní aplikace Tesca a jaké vychytávky připravily i další řetězce.
Ještě více úspor s Clubcard vás radostí roztančí. Tak vypadá nová reklamní kampaň Tesca, kterou jste možná již zaznamenali v televizi nebo na inzerentu. Řetězec totiž vylepšil svou mobilní aplikaci a do věrnostního klubu přidal více slev, překvapení a individuálních kuponů.
„Nakupování v Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na míru jednotlivým zákazníkům. A díky Clubcard aplikaci je i velmi interaktivní a zábavné,“ přibližuje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.
Změny v programu Clubcard budou připadat povědomé zejména těm zákazníkům, kteří nakupují také s aplikací Lidl, Albert nebo Billa. I ty totiž nabízí personalizované kupony na slevy či produkty zdarma, sbírání bodů (kreditů), které je dále možné směnit za poukázky, nebo zábavné prvky, například v podobě stíracích losů za každý nákup v Lidlu.
Většina řetězců také čím dál častěji přechází na politiku speciálních slev, které jsou podmíněné členstvím ve věrnostním klubu. Kromě velké části supermarketů a hypermarketů je nově zavádí například i prodejce nábytku XXXLutz.
Od 3. února budou na všech prodejnách uvedeny vždy dvě ceny – jedna standardní prodejní pro běžné zákazníky, druhá zvýhodněná pro držitele věrnostní XXXL hit karty. Těm se nově zlevní veškerý sortiment nábytku a bytových doplňků (kromě kuchyní) o 20 %.
„Naším cílem je maximální transparentnost při nakupování. Zákazník nyní ihned na cenovce v obchodě uvidí zvýhodněnou cenu pro členy věrnostního programu i standardní prodejní cenu,“ vysvětlil Michal Karcol, generální ředitel XXXLutz. „Je to významný krok k tomu, aby naši stálí zákazníci měli jistotu nejlepší ceny při každém nákupu,“ dodává.
Prodejce novinku uvedl k 15letému výročí působení v České republice. Chce tímto krokem poděkovat svým zákazníkům a odměnit je za jejich věrnost.
Zdroje: Tesco, Lidl, Billa, Albert, XXXLutz, Kupi.cz