Tesco mění věrnostní program. Přibudou kupony na míru i zábavné stírací losy

Žena v obchodě s mobilem v rukou Dragana Gordic / Shutterstock.com

Tesco vylepšilo svůj věrnostní program Clubcard a pod heslem „Clubcard šetří peníze“ teď kromě výhodnějších cen a slevových kuponů nabízí i personalizované odměny a zábavné herní prvky jako stírací losy nebo kolo štěstí. V článku se dozvíte, co nového přináší mobilní aplikace Tesca a jaké vychytávky připravily i další řetězce.

Přečtěte si také

Éčka, která se používají na barvení potravin: Pozor, některá z nich jsou horší než konzervanty

Vlastní slevy a lepší ceny

Ještě více úspor s Clubcard vás radostí roztančí. Tak vypadá nová reklamní kampaň Tesca, kterou jste možná již zaznamenali v televizi nebo na inzerentu. Řetězec totiž vylepšil svou mobilní aplikaci a do věrnostního klubu přidal více slev, překvapení a individuálních kuponů.

„Nakupování v Tesco s Clubcard nejen výrazně šetří peníze, ale je i šité na míru jednotlivým zákazníkům. A díky Clubcard aplikaci je i velmi interaktivní a zábavné,“ přibližuje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.

Žena drží mobil s aplikací Tesco Clubcard Tesco

Jaké výhody Clubcard nyní přináší?

  • Vše v mobilní aplikaci: Zákazníci zde najdou nejen přehled svých bodů z nákupů, za které lze vygenerovat peněžní poukázky, ale také digitální kupóny na speciální produktové slevy.
  • Personalizované kupony a nabídky: Program Clubcard odměňuje každého zákazníka individuálně, na základě jeho preferencí a nákupů. K dispozici budou také poukázky a výhody šité na míru.
  • Výhodné ceny Clubcard: Dostupné pouze pro členy věrnostního klubu.
  • Soutěže a interaktivní výzvy pro větší zábavu: Vnesou do nakupování nový rozměr zábavy a motivace. V aplikaci zákazníkům na pravidelné bázi zpřístupní například sbírání e-známek, točení kolem štěstí nebo stírání výherních kartiček.

Výhodné ceny jen pro členy klubu

Změny v programu Clubcard budou připadat povědomé zejména těm zákazníkům, kteří nakupují také s aplikací Lidl, Albert nebo Billa. I ty totiž nabízí personalizované kupony na slevy či produkty zdarma, sbírání bodů (kreditů), které je dále možné směnit za poukázky, nebo zábavné prvky, například v podobě stíracích losů za každý nákup v Lidlu.

Většina řetězců také čím dál častěji přechází na politiku speciálních slev, které jsou podmíněné členstvím ve věrnostním klubu. Kromě velké části supermarketů a hypermarketů je nově zavádí například i prodejce nábytku XXXLutz.

Reklama XXXLutz XXXLutz

Nábytek o 20 % levnější, ale jen s appkou

Od 3. února budou na všech prodejnách uvedeny vždy dvě ceny – jedna standardní prodejní pro běžné zákazníky, druhá zvýhodněná pro držitele věrnostní XXXL hit karty. Těm se nově zlevní veškerý sortiment nábytku a bytových doplňků (kromě kuchyní) o 20 %.

„Naším cílem je maximální transparentnost při nakupování. Zákazník nyní ihned na cenovce v obchodě uvidí zvýhodněnou cenu pro členy věrnostního programu i standardní prodejní cenu,“ vysvětlil Michal Karcol, generální ředitel XXXLutz. „Je to významný krok k tomu, aby naši stálí zákazníci měli jistotu nejlepší ceny při každém nákupu,“ dodává.

Prodejce novinku uvedl k 15letému výročí působení v České republice. Chce tímto krokem poděkovat svým zákazníkům a odměnit je za jejich věrnost.

Zdroje: Tesco, Lidl, Billa, Albert, XXXLutz, Kupi.cz