Služby zákazníkům

Růžová daň aneb Proč ženy někdy musí platit více?
Balíkovna umožňuje odesílání zásilek z OX Pointů. Příští rok se oddělí od České pošty
Amazon zvyšuje zisky a má nového nákupního asistenta s AI
Na poštách si noviny a časopisy už nekoupíme: Nedošlo k dohodě mezi distributory a Českou poštou
Globus bude umývat auta svých zákazníků dešťovou vodou
Oblíbili jste si samoobslužné pokladny? Nově je zavádí i dm drogerie markt
IKEA otevírá nová mobilní výdejní místa hned ve dvou velkých městech
Česká pošta od července zdraží počtvrté během půl roku: Za co si tentokrát připlatíme?
IKEA plánuje největší investici za 40 let, do růstu investuje 2,2 miliardy dolarů
IKEA spustila službu, díky které lze online zarezervovat použité produkty a vyzvednout si je v prodejně
IKEA loni představila službu Scan & Go a rozšířila cirkulární služby. Meziročně hlásí o 22 % vyšší tržby
Česká pošta opět podraží. Připlatíme si za SIPO i běžné listovní služby
Dobírkám odzvonilo? Pro lidi začínají být moc drahé, nahrazují je nové způsoby platby
Co všechno se pro zákazníky mění v roce 2023?
Jak reklamovat zboží z e-shopu? Vše nafoťte a zahajte reklamaci co nejdřív
Jak vrátit či reklamovat nevyhovující dárek po Vánocích
Zpětný odběr výrobku: Nový zákon porušují stovky prodejců
Velký návrat chatbotů: Jsou v e-shopech ke škodě, nebo obchodníkům pomáhají?
Super zoo otevírá první samoobslužnou prodejnu, která má otevřeno 24/7
Tajný trik kamenných prodejen? Jedinečný zážitek z nakupování