Obchodní řetězec Billa představil novou mobilní aplikaci, přes kterou si mohou zákazníci nakoupit na e-shopu

Obchod Billa zvenku Sergiy Palamarchuk / Shutterstock.com

Obchodní řetězec Billa představil novou mobilní aplikaci pro svůj e-shop, která zákazníkům přináší pohodlnější a rychlejší způsob online nakupování. Aplikace umožňuje objednat si nákup přímo z mobilního telefonu, což zákazníkům šetří čas a usnadňuje proces nakupování. A co nového představil Eso Market?

Přečtěte si také

Konec prskání oleje a zamaštěnému sporáku: Pomůže fígl s octem a solí

Billa představila novou aplikaci a rozšíření rozvozu

S uvedením nové aplikace Billa rozšiřuje i svůj rozvoz do dalších lokalit, čímž zpřístupní službu e-shopu až 75 tisícům nových domácností. Petr Toupal, vedoucí oddělení e-commerce, zdůrazňuje důležitost úspory času pro zákazníky a vyzdvihuje výhody nové aplikace, která jim umožní objednat si nákup i na cestách.

„Uvědomujeme si, jak je pro zákazníky využívající tento způsob nakupování důležitý čas a jeho úspora, proto nyní přicházíme s mobilní aplikací, která jim umožní objednat si nákup přímo z mobilu, třeba po cestě z práce,“ řekl Toupal.

Billa již zákazníkům nabízí věrnostní aplikaci s letáky a slevovými kupony, nová aplikace pro e-shop je tedy druhou v pořadí. Řetězec neustále pracuje na rozšiřování lokalit, do kterých je možné si produkty objednat. V současnosti tato služba pokrývá více než 1 milion domácností a do konce roku se plánuje rozšíření o dalších téměř 300 tisíc domácností.

Od dubna si mohou zákazníci v Mělníce, Kralupech nad Vltavou, Kladně, Vyškově a v okrese Brno-venkov objednávat zboží přes e-shop. V průběhu května se přidají další lokality, jako jsou Beroun, Příbram, Kolín a Benešov.

Billa také nedávno oznámila změnu komunikace a designu směrem k zákazníkům, která odráží aktuální trend zdravého životního stylu a přírodního designu. Prodejny po celé České republice se postupně zahalí do žluté a bílé barvy a upravené logo společnosti se bude používat v těchto barvách namísto původního červeného pozadí se žlutým nápisem.

Mladá rodina nakupuje Drazen Zigic / Shutterstock.com

Novou aplikaci představil i Eso Market

Mobilní aplikace se stávají stále populárnějšími a jejich využití proniká i do oblastí, kde bychom je možná původně nečekali. Od ledna tohoto roku mohou zákazníci tradičního obchodního družstva Eso Market využívat nově zavedenou mobilní aplikaci, která jim poskytuje veškeré informace o aktuálních akčních nabídkách a lokalitách jednotlivých obchodů. Družstvo, jehož kořeny sahají až do 90. let minulého století, tradičně klade důraz na propagaci svých akcí prostřednictvím letáků. Nově však rozšiřuje své marketingové aktivity i do digitálního prostoru, aby tak lépe oslovilo nejen stávající klientelu, ale i mladší generace.

Uvedení nové aplikace na trh je krok, který v rámci tradičních spotřebních družstev představuje průlom. Tato iniciativa je zaměřena na podporu prodeje a zjednodušení nákupního procesu pro zákazníky, čímž družstvo reaguje na rostoucí trend digitalizace a mobilních technologií. V nadcházejících měsících se plánuje další rozvoj aplikace, která brzy nabídne další funkce pro ještě komfortnější zážitek z nakupování.

Aplikace Můj Albert slaví třetí výročí

To Albert slaví se svojí aplikací, která zaznamenala úctyhodných 4,5 milionu stažení, již tříleté výročí. Společnost provozující jak hypermarkety, tak supermarkety, se proto rozhodla své zákazníky odměnit. Albert zavedl novou dlouhodobou 15% slevu na veškeré bio produkty a potraviny značky Nature‘s Promise. Zákazníci mohou díky této slevové akci nakupovat výrobky pouze v bio kvalitě, a to za velmi výhodné ceny. Měsíčně mohou ušetřit až 3 000 korun.

Ruka, ve které je mobil s aplikací Můj Albert Albert

Zákazníci vnímají Albert dlouhodobě jako jedničku ve zdraví. Je to díky široké nabídce zdravých a čerstvých potravin a také příznivým cenám. Ty podpoříme ‚patnáctkou‘ na Nature’s Promise v naší aplikaci. Oblíbená značka pokrývá nabídku v mase, pečivu i mléčných výrobcích a garantuje nejen skvělou kvalitu, ale také vyloučení 102 látek, jako jsou umělá aromata, barviva či palmový olej,“ sdělil k této novince Jiří Mareček, ředitel komunikace obchodů Albert.

Zákazníci v aplikaci Albert nejvíce využívají sbírání kreditů za nákupy a následné slevy, oblíbené jsou ale i personalizované kupony. Samozřejmostí je prohlížení aktuálního letáku a lidí se také mohou inspirovat nabízenými recepty. Skvělou věcí, co se týče životního prostředí, je i možnost elektronické účtenky, kterou si volí 91 % návštěvníků tohoto řetězce.

Zdroj: Kupi, Eso Market, TZ Billa, TZ Albert