Ráj plný kabelek a bot ALDO rekonstruuje své prodejny. Kdy otevírají a na co se můžete těšit?

Žena nakupující kabelky a boty Syda Productions / Shutterstock.com

Pro všechny nákupní maniačky máme skvělou zprávu. Určitě si dobře pamatujete obchod s botami a kabelkami Aldo. V únoru musel kvůli koronavirové krizi zavřít všechny své pobočky. Ale ukázalo se, že se nerozloučil na dlouho. Prodejny Aldo se totiž rekonstruují a můžete se těšit na jejich znovuotevření! Kdy a jaké pobočky se budou otevírat, na jaké se můžete těšit akce, jaký bude sortiment a jak se na to tváří konkurence?

Přečtěte si také

Češi si zvolili nejoblíbenější e-shop roku. Zabodovala Alza, Knihobot i výrobci montessori hraček

Obnovuje se hned několik prodejen: stálí zákazníci se radují

Po půl roce se vrací na scénu. Kanadský obchod s botami, kabelkami a doplňky Aldo zrenovoval všechny své prodejny a plánuje ovládnout módní trh. Už před uzavřením ho měli lidé v oblibě a tím pádem má Aldo velkou výhodu – navštěvují ho stálí zákazníci.

Otevřená je zatím jen jedna pobočka, ale připravili jsme si pro vás přehled, kde všude budete moct Aldo navštívit a od jakého data. Zatím jsou všechny v Praze:

  • Westfield Chodov – již otevřeno (od 25. 7. 2021)
  • Obchodní centrum Černý Most – otevírá se 7. 8. 2021
  • Obchodní centrum Nový Smíchov – otevírá se v průběhu září
  • Další pobočka by měla fungovat také v Obchodním centru Arkády Pankrác, ale datum znovuotevření zatím není jasně dané.

Slevy jsou v plném proudu: nakupují jak ženy, tak i muži

Aldo se zaměřuje nejen na aktuální trendy, ale především na kvalitu. Najdete tam vše od lodiček, pantoflí, kozaček i tenisek, a vybrané modely jsou dokonce z pravé kůže. Pak je samozřejmě potřeba vše pěkně sladit, takže rovnou můžete vybrat i kabelku, peněženku, batůžek nebo třeba ledvinku a taky nějaké ty šperky.

A aby to nebylo jen o dámách, v Aldu mají svou sekci i muži. Mohou si odnést mokasíny, tenisky nebo pantofle. Najdou tam i vkusné tašky například na notebook nebo na důležité pracovní jednání. V nabídce jsou samozřejmě i pohodlné batohy. V pánských doplňcích se to hemží náramky, brýlemi a nesmí chybět ani peněženky a mnoho dalšího.

V aktuálních 40% slevách koupíte například:

  • kabelku crossbody nebo klasickou kabelku na rameno, od 554 do 1 000 Kč (různé druhy)
  • letní pantofle za cenu od 494 Kč
  • lodičky od 884 Kč
  • tenisky od 994 Kč
  • stylový dámský batůžek od 884 Kč

Těšit se poté můžete také na speciální věrnostní program a nakupovat budete moct i online na e-shopu.

Humanic a Baťa mají zpět silného konkurenta: jak se liší cenově?

Stejné zaměření jako Aldo mají i další dvě konkurenční prodejny: Humanic a Baťa. Určitě je velmi dobře znáte, najdete je snad v každém obchodním centru. V čem jsou jiné a jaké nabízejí ceny?

Humanic

Rakouská značka Humanic nabízí především boty a kabelky. Existuje už od roku 1872, a není proto divu, že má na trhu své místo. Hlavní rozdíl mezi Humanicem a Aldem je:

  • Humanic nabízí boty dalších známých značek (Guess, Tommy Hilfiger, Tamaris apod.), Aldo nabízí pouze svou značku.
  • V Humanicu najdete i dětské oddělení a můžete tam nakoupit i svým ratolestem. V Aldu je pouze dámské a pánské oddělení.
  • Cenově se boty pohybují na velmi podobné úrovni – záleží na kvalitě a materiálu. Humanic má ale častější výprodeje a při troše štěstí se tam dají sehnat boty i za 299 Kč.

Baťa

Českou firmu Baťa vytvořili v roce 1894 sourozenci Anna, Antonín a Tomáš Baťovi. Proslulá je také díky svým „baťovským cenám“, které od nich okoukala spousta dalších obchodů. Aldu se podobá podstatně víc než Humanic:

  • Baťa nabízí především své vlastní značky.
  • Ceny jsou velmi podobné, za kvalitní obuv zaplatíte částku v řádech tisíců. I tady jde ale zboží často do slev.
  • I Baťa nicméně nabízí dětské oddělení a v tom se s Aldem rozchází.

Stručně řečeno – Aldo to s postupem času nemusí mít jednoduché. Zatím se mu však daří, zákazníci jsou ze znovuotevření nadšení a nakupují, jak jen to jde. Třeba se jim tak bude dařit i nadále, což by pro Humanic a Baťu znamenalo staronového silného konkurenta na trhu.