Další aplikace, kterou potřebujete v mobilu? Takko spustilo v Česku věrnostní program

Obchod Takko Fashion Photo Nature Travel / Shutterstock.com

Německá módní značka u nás začátkem září zprovoznila svůj globální věrnostní program Takko Friends. České zákazníky láká na sbírání bodů, získávání slevových kuponů i speciální nabídky. Vyplatí se aplikace jen věrným zákazníkům, nebo přinese výhody i těm, kteří v Takku nakupují spíše svátečně? A jaké další prodejny s oblečením a obuví u nás mají své klubové kartičky?

Přečtěte si také

Zavařte si rajčatovou polévku na zimu: Voňavá zásoba, co zahřeje i pomůže s hubnutím

Takko v září startuje promo kuponem

„Naši aplikaci pro sbírání bodů máte?“ Věta, kterou od září nově uslyšíte také v téměř stovce prodejen Takko po celé České republice. Digitální věrnostní klub, který od roku 2022 fungoval jen v zahraničí, se konečně zprovoznil i pro české zákazníky. Funguje na populárním principu sbírání bodů, za které si následně odemykáte vybrané poukázky a slevy na další nákupy. A vyzkoušet si to mohou i noví zákazníci ihned po přihlášení. Jako dárek totiž dostanete uvítací body i kupony k okamžité aktivaci.

„Na základě dosavadní zpětné vazby od zákazníků jsme nedávno aktualizovali naši aplikaci Takko Friends s vylepšeným uživatelským prostředím. Díky funkcím, jako je individuálnější přístup a personalizované nabídky, vytváříme pro naše zákazníky skutečnou přidanou hodnotu. Všem novým Takko Friends v České republice navíc nabízíme uvítací slevu 125 Kč,“ uvedl v tiskovém prohlášení Matthias Lueg, senior ředitel marketingu společnosti Takko Fashion.

Co všechno vám věrnostní aplikace Takko Friends odemkne?

  • Sbírání bodů: za každých utracených 25 Kč se vám načte 100 bodů (v kamenných prodejnách stačí předložit virtuální kartu v aplikaci, při online nákupech se body načtou automaticky).
  • Slevové kupony: odemykáte si je za nasbírané body. Mohou mít např. podobu slevy 20 % na vybraný produkt nebo 75 Kč na celý nákup nad určitou částku. Kupony si z nabídky musíte aktivovat (máte-li dostatečný počet volných bodů), funguje to tedy podobně jako třeba ve věrnostní aplikaci H&M, Billa nebo Rossmann.
  • Přehled účtenek v telefonu na jednom místě nejen za online objednávky, ale i nákupy v kamenných prodejnách.

Jak také prodejce upozorňuje, v aplikaci se čas od času mohou objevit individuální extra nabídky na další kupony zdarma. Jeden dostanete také k narozeninám. Na příležitostné slevy tak mohou dosáhnout i ti, kteří v Takku nenakupují pravidelně.

Tip redakce: Vyzkoušeli jsme za vás

V rámci zaváděcí promo akce Takko láká na uvítací bonus, který získáte jen za nainstalování aplikace. Jedná se o poukázku zdarma na 125 Kč a 3 000 bodů za vyplnění údajů, jejichž část můžete rovnou proměnit za kupon na slevu 25 korun. Dalších 3 000 bodů dostanete za přihlášení k newsletteru.

Rozhodli jsme se proto novinku otestovat. Uvítací kupon jsme aktivovali a přímo v aplikaci do košíku vložili zboží v hodnotě více než 500 Kč (podmínka uplatnění poukázky na 125 Kč). Jak je potom vidět ve fotogalerii výše, v souhrnu se nám potom sleva opravdu automaticky odečetla. Stejně tak rovnou vidíte, kolik bodů se vám za vaši objednávku přičte.

  • Jedinou nevýhodou je, že se nám uvítací slevu 125 Kč nepodařilo nakombinovat s dalším aktivovaným kuponem za body. V košíku se uplatnila pouze jedna sleva.

Další věrnostní programy

S věrnostními aplikacemi se v poslední době roztrhl pytel a vedle supermarketů, lékáren nebo drogerií je ve velkém zavádí čím dál více módních řetězců a e-shopů.

V květnu se například představil bezplatný program Zalando Plus, který věrné zákazníky odměňuje nejen body, ale také různými úrovněmi výhod se specifickými slevami a přístupy k akcím. Svůj věrnostní klub s body a slevami má také značka Marks & Spencer, Gate, Modivo, Kik nebo CCC.

Spousta aplikací rovněž přichází s inovativními způsoby, jak body sbírat. Členové H&M Membership je například mimo jiné získávají za recyklaci oblečení na prodejně nebo nákup s vlastní taškou, Decathlon zase odměňuje za sportovní aktivity i přidané recenze zakoupených produktů.

Věrnostní aplikace módních značek na obrazovce mobilního telefonu Kupi.cz

Využíváte sbírání bodů při nákupu oblečení?

  • „Já hodně, hlavně tam, kde objednávám často. Nejvíc mi vyhovuje systém, kdy sbírám body a ty pak vyměňuju za procentuální slevy na celé objednávky.“ (Klára, 28 let).
  • „Samozřejmě, že bych byla radši, kdyby ceny v prodejnách byly rovnou nižší. Pokud ale mám možnost s nějakou aplikací ušetřit, tak ji využívám. Při nákupu oblečení nebo bot to kolikrát dá dolů i stovky korun – a to už je dost velký rozdíl.“ (Denisa, 30 let).
  • „Moc mě nebaví pořád kontrolovat, v jakém účtu mám jakou slevu a kupon nebo body. Vždycky na to při placení zapomenu a až zpětně zjistím, co jsem mohla vlastně uplatnit. Už je těch aplikací prostě moc.“ (Marie, 54 let).
  • „Oblečení nekupuju tak často jako potraviny a hodně střídám značky. Takže obvykle když už nějaké body získám, než je stihnu znovu využít, tak mi propadnou. To mě dost odrazuje.“ (Kamil, 41 let).

Zdroje: TZ Takko, věrnostní aplikace zmíněných značek, respondenti pro redakci Kupi.cz