Pravidla nakupování

„Viděla jsem paní krást, ale nemohla jsem ji odsoudit,“ popisuje zákaznice incident v obchodě, který nutí k zamyšlení
Vracíte často oblečení? Pozor, Zalando vám nově může až na rok zablokovat účet
„Víno se mi rozlilo přímo u pokladny, byla to trapná situace,“ vypráví zákaznice. Právnička doporučuje jednat sebejistě
„Kupte si celé balení, jinak nemůžete odejít,“ vysvětlila ochranka. Zákazník přišel pro dvě matice a zažil nepříjemnosti
„Kvůli vyfocení sušenek mě sledují jako zlodějku.“ Obyčejná fotka zákaznice vyústila v nepříjemné sledování
Vzala jsem si šest másel a u pokladny nastal problém. U vedlejší pokladny to zákazníkovi s deseti kusy prošlo
„Najednou černý displej…“ Nákup za 2,5 tisíce se změnil v pořádný trapas, který prošetřovali tři zaměstnanci
Při nákupu hub u stánku se nenechte prodejci napálit. Zpozorněte hlavně u plastových krabiček
„Na lopatu a lano už se nikdy nepodívám stejně.“ Prodavačka popisuje bizarní školení o hlášení podezřelých nákupů
Základní desatero, jak chytře nakupovat v hypermarketu. Sledujte jednotkové ceny a hlídejte si akce, radí analytička
„Účtenku si nechte, to mi nikdo neproplatí.“ Tento vtípek může znamenat pro prodavače zátěž, varuje psycholožka
„Zastyděla jsem se, když všichni slyšeli, že chci sáčky zadarmo.“ Zákaznice narazila na neúprosná pravidla obchodu
„Snědla jsem jahodu a naběhl na nás sekuriťák.“ Raději se přiznejte a nehádejte, radí právnička
„Chtěl jsem si jen odnést přepravku a nakonec jsem si připadal jak školák.“ Může jít o krádež, varuje odborník
„90 % výrobků nemá tester. Přestanu otvírat nové, až je doplní,“ říká zákaznice. Obchody varují, tohle se nesmí
„Nechci platit za něco, co už někdo použil,“ říkají zákazníci o čtení časopisů a novin zdarma. Prodejci jsou bezmocní
„Vynadala jsem matce kvůli dítěti ve vozíku,“ říká zákaznice. Obchody apelují na hygienu a ohleduplnost
„Voňavku si před koupením rozbalím a stříknu. Potřebuju přece vědět, jak voní,“ přiznává zákaznice
„Štvou mě lidi, kteří vrací mražené maso mezi čokoládu. Přijde mi to arogantní,“ vadí zákazníkům zbytečné plýtvání
„Hrozny v obchodě klidně ochutnám, nebudu kupovat zajíce v pytli,“ říkají zákazníci. Podle zákona se to nesmí