Nákup přivezou už do 30 minut a klidně až ke stanu. Globus, Tesco a Rohlík hlásí novinky ve svých službách pro zákazníky

Mladá žena vedle papírových tašek plných jídla v kuchyni Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Doručování nákupů domů je u zákazníků čím dál populárnější. V létě proto po České republice přibývá míst, kam si lze objednané potraviny nechat přivézt. Globus rozšířil možnosti rozvozu díky spojení se službou Wolt, Tesco přidalo další lokality a Rohlík vám tašky doveze až na chalupu, k rybníku nebo do kempu. Jakých novinek můžete (nejen) o prázdninách využívat?

Přečtěte si také

Pečené švestky ve slanině s whisky: Návyková chuťovka, která na večírku zaručeně zmizí ze stolu jako první

Globus nově rozváží přes Wolt

Máte zálusk na zboží z Globusu, ale do hypermarketů se vám nechce? Ještě donedávna jste si mohli nákup až domů naklikat jen přes růžovou kurýrní službu foodora, k té se ale od června obdobně přidala i modrá aplikace Wolt. V sekci obchodů zde nově najdete všechny pobočky včetně restaurací Globus po celé České republice.

Jak to funguje? V aplikaci Wolt se vám vždy ukáže vaše nejbližší prodejna. Po dokončení objednávky zaměstnanci vaše zboží připraví, kurýr na pobočce vyzvedne a do 30 až 60 minut (podle lokality) doručí až k vašim dveřím.

Jaké jsou ceny zboží v aplikaci?

V nabídce najdete až 20 tisíc produktů z kategorií pečivo, ovoce a zelenina, maso (včetně řeznictví Globus), mléčné, chlazené i mražené potraviny, trvanlivé výrobky nebo drogerie. V sortimentu nechybí cenově výhodné privátní značky Globusu ani vybrané zlevněné zboží z aktuálních letáků.

„Náš sortiment i mimo akční nabídku nabízíme v rámci online trhu za velmi dobré ceny. Nicméně okolo 50 produktů je v rámci letáku pro zákazníky v kamenných prodejnách i pro zákazníky online platforem totožných. Aktuální akční nabídku pro online nákupy zákazníci zjistí přímo na platformě Wolt či foodora,“ popisuje pro redakci Kupi.cz Aneta Turnovská, tisková mluvčí společnosti Globus.

Doručovatelka kurýrní služby Wolt pro společnost Globus Globus

Tesco rozšiřuje online nákupy do dalších tří regionů

Rostoucí zájem o doručování nákupů až domů zaznamenává také Tesco. Řetězec proto v rámci své vlastní služby Tesco Online Nákupy přidává na mapu další lokality, aktuálně tak pokrývá již 75 % domácností na území Česka. Služba nově doručuje také do Mostu, Chebu a Uherského Hradiště.

Široký výběr zboží je možné online objednávat za stejné ceny jako v obchodech – platí zde všechny slevy a akce z letáků včetně výhod Clubcard programu. Nákup si následně necháte po výběru časového okna dovézt až domů nebo prostřednictvím služby Klikni + Vyzvedni převezmete na zvolené prodejně, a to již v den objednání.

Rohlík přiveze nákup až na chalupu

Na zaneprázdněné zákazníky nezapomíná s nástupem prázdnin ani internetový Rohlík. Podle společnosti si lidé začínají jednoduše zvykat, že nákup mohou provést i ve volné chvíli na dovolené nebo na výletě a na plnou lednici se bez práce a front v obchodech těšit ihned po příjezdu domů. Případně si nechat zboží dovézt rovnou na chalupu, k piknikové dece do parku, ke stanu v kempu nebo na okraj lesa. Jak vyplynulo z dat společnosti Rohlík, jen v porovnání s červnovým průměrem stoupl od začátku července počet objednávek do rekreačních oblastí o 20 %.

„Objednávání funguje jednoduše. Stačí zadat adresu chalupy, kempu nebo jakéhokoliv jiného místa pobytu – klidně i orientační popis nebo bod na mapě – a připsat poznámku, jak kurýr zákazníka pozná. Například: ‚modrá chata u rybníka‘ nebo ‚žlutý stan za kioskem‘,“ radí na svých stránkách prodejce.

Pětičlenná veselá rodina snídá u dřevěného stolku na zahradě Roman Samborskyi / Shutterstock.com

Zákazníci si doručování nákupů pochvalují

Online objednávání potravin přichází na chuť čím dál více spotřebitelů. Mnozí si jej poprvé vyzkouší právě o prázdninách. „Naučila jsem se takto objednávat hlavně na chalupu, nemusím pak složitě předem řešit, co je potřeba dokoupit nebo jezdit do vzdálenějšího města. A když potřebujeme něco na večerní grilovačku nebo si děti vymyslí jakoukoliv buchtu, nákup mám do pár hodin na stole,“ popsala pro Kupi.cz čtenářka Magdaléna (45 let).

Podobnou zkušenost nám popsalo i několik dalších respondentů, které redakce oslovila. Proč dávají v létě přednost dovážce nákupů?

  • Mirka, 38 let: „Normálně radši chodím do obchodů, ceny mi tam vychází lépe. Když ale není v létě čas nebo se unavení vracíme z výletu, je fajn si nákup objednat po cestě a doma pak jen převzít a vybalit.“
  • Ondřej, 51 let: „Na rozvozy nedáme doma dopustit. Raději budeme s dětmi o dvě hoďky dýl na koupališti nebo venku než je trávit v supermarketu. Zboží nám vždycky dorazí pěkné a čerstvé a máme jen dobré zkušenosti.“
  • Natálie, 24 let: „Pokud je člověk ochotný dát nějakou korunu navíc za rozvoz nebo dýško kurýrům, tak online rozvozy můžu jen doporučit, ušetří to hromadu času.“

Zdroje: Tesco, Rohlík, Globus a respondenti pro redakci Kupi.cz