„Body doma sbíráme hlavně na plyšáky a knížky pro děti, to je vždycky nejvíc radosti. Nákup bych v tom obchodě stejně udělala, tak proč nevyužít šance získat k tomu i slevu?“ popisuje nám čtenářka a maminka tří dětí Iveta. Podobně jako ona číhá v řetězcích i spousta dalších rodičů na věrnostní kampaně zaměřené na děti, školáky a studenty. A právě teď, před začátkem školního roku, jich je nejvíc. Na co se kde sbírají body?
Lidl vrací zpátky oblíbenou kolekci s Večerníčkem. Tentokrát nabízí nejen hrnečky a misky, ale také svačinové boxy a lahve na pití, které budou děti motivovat ke zdravému stravování i dodržování pitného režimu.
„Kromě široké nabídky školního sortimentu jsme letos připravili i věrnostní program, který navazuje na naši spolupráci s Večerníčkem. Tímto chceme podpořit nejen praktickou přípravu na školu, ale i zdravé stravovací návyky a hravý přístup k učení,“ uvedla pro redakci Kupi tisková mluvčí Lidlu Eliška Froschová Stehlíková.
V prodejnách Billa zase nemůžete v posledních dnech minout modrou záplavu šmoulích plyšáků. Na ty řetězec vsadil nejen díky jejich popularitě napříč generacemi, ale také při příležitosti uvedení nového filmu do českých kin. Na posbírání celé kolekce 6 postaviček potom máte s dětmi moře času, akce poběží až do podzimu.
„Dáváme jim tak možnost užít si dostatek fantazie a zábavy na konci prázdnin anebo první dny ve školní lavici. A celá série může být skvělým dárkem třeba na Mikuláše, protože akce končí 11. listopadu, takže rodiče mají dostatek času nasbírat dostatečný počet samolepek na celou 6člennou sadu,“ uvádí v tiskovém prohlášení, které má redakce Kupi k dispozici, Dana Bratánková, vedoucí korporátní komunikace & Public Affairs BILLA ČR.
Pokud vaše děti slyší spíš na Minecraft, pak zajeďte na nákupy do Kauflandu. Čeká tu na vás kolekce plyšových postav a zvířátek, případně taška na kolečkách nebo brašnička s motivy této populární hry. Za každých 5 bodů si můžete jeden produkt odnést se slevou až 60 % oproti běžné prodejní ceně – za plyšáka tak například doplatíte jen 139 korun.
V prodejnách Albert již tradičně probíhají dvě kampaně současně. Tentokrát udělají radost rodičům malých čtenářů i starším studentům. Každých 8 bodů na sběratelské kartě nebo v mobilní aplikaci zde proměníte ve slevu na dětské knížky Albatros (jen v hypermarketech) za pouhých 89,90 Kč nebo na holčičí a klučičí elektroniku Niceboy (v supermarketech i hypermarketech) se slevou až 60 %.
Patří vaše děti k milovníkům Disney postaviček Lilo & Stitch? V Globusu se právě teď sbírají body na elektronické vychytávky značky Lexibook: mini repráčky, sluchátka, budíky a noční světla, elektronické zápisníky pro nejmenší i vzdělávací notebooky. To vše se slevou až 50 % s 8 body.
Zeptali jsme se i dalších našich čtenářů a zákazníků, zda body v obchodech sbírají a využívají akcí zaměřených na děti. Za co nejčastěji body vyměňují?
Zdroje: Lidl, BILLA, Kaufland, Albert, Globus, respondenti pro Kupi.cz