Spotřebitelské novinky, které si získaly pozornost zákazníků i odborníků, už mají své vítěze. Letošní ročník ankety Volba spotřebitelů přinesl přes 60 oceněných výrobků, které vynikají kvalitou, inovacemi i praktičností. Logo s palcem nahoru nově najdete na těch nejzajímavějších produktech v regálech, přinášíme jejich výběr i kompletní seznam všech oceněných.
Program Volba spotřebitelů letos oslavil 25 let. O přízeň spotřebitelů tentokrát soutěžilo 256 produktů od 201 firem. A to celkem v 66 kategoriích, ze kterých vzešel stejný počet vítězů.
„Každým rokem máme tu čest poukázat na to nejlepší a nejvíce inovativní, co firmy vyvinuly a na co jsou hrdé. S nimi vstupují na konkurenční pole – do obchodů, kde pevně věří, že si zákazník vybere právě jejich výrobek. Orientace je ale stále složitější, a to vzhledem k množství produktů na trhu. Proto se i my snažíme, a to především možností označení vítězných novinek naším logem, poukázat na ty skutečně spotřebitelsky nejatraktivnější,“ uvádí v tiskové zprávě, kterou má redakce Kupi.cz k dispozici, Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti.
Logo Volba spotřebitelů letos také prošlo proměnou. Jeho význam zůstává stejný, pouze získalo jednodušší a modernější vzhled.
Každý rok z oceněných novinek vzejde několik zvlášť zajímavých výrobků, které z davu vystupují nejen svou kvalitou, ale také zajímavými nápady a inovacemi. Které nás v redakci zaujaly tento rok nejvíce?
„Zákazníci dnes hledají alternativy, které jim umožní užívat si oblíbené chutě bez kompromisů – a přesně to Guinness 0.0 nabízí. Spojuje autentický zážitek z pití piva s moderním životním stylem. Prostřednictvím pokročilých metod studené filtrace je z tradičního piva Guinness odstraněn alkohol a díky dusíkové kapsli (tzv. „widget“) v plechovce si nadále zachovává ikonickou chuť, texturu i krémovou pěnu, které jsou pro Guinness typické. (...) Tento produkt je důkazem, že i značka s více než 260letou tradicí dokáže inovovat, a přitom zůstat věrná svým hodnotám,“ uvedl pro redakci Kupi.cz Matěj Pumpr, manažer značky Guinness.
Na tento snadný a výborný špaldovo-žitný chléb se šmakounem budete potřebovat domácí pekárnu, která vám zajistí čerstvé pečivo bez chemických přísad každý den, a to bez větší námahy. Stačí jen vložit ingredience dovnitř a počkat si na chutný výsledek.
Seznam přihlášených výrobků také každoročně odhaluje zajímavé trendy, které poukazují na nové preference mezi zákazníky. Letos například nechyběl velký zájem o proteinové potraviny, hlavně v kategorii proteinových tyčinek, ze kterých zvítězily Denuts od Nutrendu.
Nezanedbatelný nárůst zaznamenala i oblast funkčních a vitamínových ochucených nápojů. Těm kralovaly například přírodní energetické nápoje Bohemsca, minerálky Hanácká kyselka Kolagen či Paměť nebo funkční nealko piva Cool+ Vitality, Energy a Mind.
V oblasti úklidu zase mezi spotřebiteli vedou ekologické čistící prostředky českých značek. Již po několikáté si odnesly ocenění tuzemské výrobky FeelEco (aviváž, prací gely i prostředek na nádobí), zajímavou novinkou byla letos produktová řada Sidolux Eco.
TIP: Na všechny vítěze v jednotlivých kategoriích se můžete podívat ve fotogalerii níže.
Jako každý rok byly mezi oceněnými výrobky hojně zastoupeny také privátní značky řetězců, které opět potvrdily, že jsou pro zákazníky symbolem kvality a důvěryhodnosti. Nálepku Volba spotřebitelů letos získal Kaufland za své vaječné těstoviny, müsli tyčinky i pleťovou kosmetiku Bevola Naturals. Billa získala ocenění za ořechy v čokoládě Nice Bites a zdravé salátové svačinky Billa Ready.
Rossmann zvítězil s příkrmy Babydream BIO, sprchovými gely Isana i s tabletami do myčky Domol All in One. Drogerie dm si zase odnesla titul za ošetřující sprej na nábytek Denkmit nebo za oční Booster Balea Beauty Express.
Vyrazili jsme také do jednoho českého hypermarketu vyzpovídat samotné zákazníky, zda je pro ně nálepka se zdviženým palcem při nákupu rozhodující. Co redakci Kupi.cz prozradili? A jak moc dají na výsledky soutěže?
Zdroje: Volba spotřebitelů (tisková zpráva), Kupi.cz