Obchody si pro své zákazníky již tradičně připravují lákavé nabídky ve formě kampaní, v rámci kterých lidé sbírají body a díky tomu mohou získat zajímavé produkty za výhodné ceny. Co si řetězce připravily pro tento rok?
Čeští zákazníci milují šetřit a zároveň mít možnost získat exkluzivní produkty, jako je kuchyňské nádobí, spotřebiče, hračky nebo dekorace. Obchodní řetězce vymýšlí kampaně, prostřednictvím kterých se snaží zákazníky přilákat a umožnit jim získat produkty za lepší ceny.
Sbírání bodů bývá dvojí – buď zákazníci dostanou kartičku, kterou vyplňují body ve formě samolepek nebo razítek, nebo jde o sbírání bodů v rámci aplikace, což už dnes bývá častější. Funguje to tak, že dostáváte body za nákup, tedy čím častěji nakupujete, tím více jich získáte, rozhodující je navíc i částka, kterou v obchodě za nákup utratíte.
Za vyplněnou kartičku poté získáte nárok na produkt, přičemž někdy dostanete produkt pouze za body, jindy se díky bodům dostanete na výhodnější cenu.
Od 9. ledna do 26. března 2025 mohou zákazníci sbírat body a díky nim získat slevu až 60 % například na kuchyňského robota, kontaktní gril, horkovzdušnou fritézu, pekáč nebo nepřilnavou pánev či hrnce.
„Naše nová věrnostní kampaň je odpovědí na potřebu našich zákazníků spojit funkčnost, kvalitu a moderní design za dostupnou cenu,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu společnosti PENNY a dodává: „Produkty VIVESS jsou navrženy tak, aby usnadnily každodenní vaření a zpříjemnily chvíle strávené v kuchyni.“
Za každých 200 Kč dostane zákazník Penny jeden bod a pokud jich nasbírá deset, získává nárok na slevu 60 %. Tu může uplatnit až do 2. dubna 2025, nebo do vyprodání zásob.
V rámci věrnostní kampaně, která probíhá od 15. ledna do 18. března 2025, mohou zákazníci v BILLE sbírat body, za které dostanou plyšové hračky za akční cenu. Hraček je celkem osm a všechny jsou ve tvaru ovoce nebo zeleniny, jásat tedy budou zejména děti.
Za 200 Kč dostane zákazník jednu nálepku, kterou nalepí do sběratelské kartičky, a po získání deseti nálepek má nárok na získání hračky za cenu 69,90 Kč. V rámci sbírání bodů v aplikaci bude cena ještě atraktivnější, a tedy 39,90 Kč. Plyšovou hračku bude možné zakoupit také bez bodů, a to za cenu 129,90 Kč.
„Jednou z našich priorit je zdravý životní styl a snažíme se, nejen nabídkou našich produktů, ale i edukací, přispívat ke zdraví našich zákazníků. Chceme touto hravou formou připomenout nejen dětem, ale i jejich rodičům, jak důležité pro naše zdraví je čerstvé ovoce a zelenina,“ říká Ivana Stará, vedoucí marketingu BILLA Česká republika.
Body bude možné uplatnit až do 25. března.
Nová kampaň společnosti Albert láká na získání porcelánu značky Nature’s Promise a kuchyňských produktů Lauben. Jakmile zákazník nasbírá osm bodů, získává nárok na výraznou slevu (60 %) na tyto produkty. Kampaň běží od 15. ledna do 18. března 2025. Každý zákazník si může zvolit mezi fyzickým sbíráním bodů, nebo v rámci aplikace.
„Z nové kampaně mám velkou radost a věřím, že si v ní vybere každý přesně to, co mu v kuchyni schází. Zákazníci mohou sáhnout po unikátním bílo-zeleném porcelánu, který svou barevností vychází z vlastní značky Nature’s Promise. Na výběr jsou misky různých velikostí, hrnečky, zapékací mísa nebo čajová konvice. Součástí kampaně jsou i dřevěná prkénka nebo salátové náčiní. Z produktů značky Lauben mohou vybírat z praktické vakuovačky, filtrační konvice nebo topinkovače,“ říká k nové kampani Renata Zákravská z oddělení marketingu obchodů Albert.
Za každých 200 Kč získá zákazník bod do aplikace nebo fyzické kartičky, přičemž za zakoupení partnerských produktů dostane bod navíc. Na fyzické kartičce budou mít zákazníci dva body předtištěné, v aplikaci dokonce tři body. A velkou radost budou mít ti, kteří využijí službu Albert Online. K nákupu s doručením domů totiž dostanou plnou sběratelskou kartičku, kterou mohou okamžitě využít.
Zdroje: TZ Penny, TZ Albert, TZ Billa