Řetězec PENNY přišel před letošními Vánocemi s originální kampaní. Každý týden až do Štědrého dne nechává zákazníky pomocí hlasování rozhodnout, jaké produkty se objeví v následujícím letáku v akci a budou tak pro vánoční přípravy levnější. Jak hlasování probíhá a jaké potraviny si zákazníci do letáku již vybrali?
Slevy jsou pro zákazníky při nákupech vždy velkým lákadlem, v PENNY je však povýšili na novou úroveň. Rozhodnout o nich totiž mohou sami zákazníci.
„Vánoční svátky jsou časem přání a radosti, a proto jsme chtěli dát našim zákazníkům příležitost, aby si sami zvolili, jaké produkty chtějí v akci,“ vysvětlil záměr nové kampaně Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.
„Chtěli jsme se vyhnout tradičním vánočním klišé, což je cesta, kterou se před svátky vydává většina značek. Tímto interaktivním přístupem chceme posílit naši pozici řetězce, který naslouchá potřebám a přáním zákazníků,“ dodal Vojtěch.
Každý týden se od pondělí do středy objeví na stránkách řetězce několik produktů, pro které je možné kliknutím hlasovat (není potřeba se přihlašovat do klientského účtu). Vybrat si pokaždé lze až 3 produkty, u kterých je rovnou uvedena také akční cena, za jakou se v případě výhry budou v následujícím letáku nabízet.
Vítězové se pak objeví na stejné stránce následující pondělí. Hlasování bude probíhat každý týden až do 23. prosince.
V prvním kole hlasování to u zákazníků na plné čáře vyhrály tři produkty, které se objevily v letáku platném od 28. listopadu. Lidé si nejvíce přáli čokoládového medvídka Lindt za akčních 49,90 Kč, bedýnku mandarinek klementinek za 49,90 Kč a slunečnicový olej za výhodných 22,90 Kč.
A o čem se rozhoduje nyní? Aktuálně můžete hlasovat například pro Cukr krystal za 9,90 Kč, tuňákový salát Rio Mare za 39,90 Kč, utopence Karlova koruna za 69,90 Kč nebo portské víno Porto Alvarez za 119,90 Kč a mnoho dalších položek. Vítězné produkty pak budou součástí letákové nabídky PENNY od 5. prosince.
Tesco se zase rozhodlo udělat nákupy přístupnější a jednodušší a využilo toho, že současně provozuje vlastní e-shop s doručením domů nebo vyzvednutím na prodejnách. Při prohlížení online letáků na stránkách řetězce si totiž můžete zboží rovnou dávat do nákupního košíku (stačí kliknout na možnost „Koupit online“ a přihlásit se do svého účtu) a poté snadno objednat.
Interaktivní modré ikony nákupních košíků na vás vyskočí nejen v běžných týdenních letácích Tesco, ale také napříč vánočním katalogem. Cokoliv vás proto při sbírání inspirace na dárky zaujme, můžete rovnou hodit do košíku. A pokud dané zboží není možné koupit online, pak jej alespoň můžete uložit do virtuálního nákupního seznamu.
Zdroj: Kupi.cz