Jak často obměňují mladí lidé svůj šatník? Podle čeho oblečení vybírají, jak velkou roli pro ně hrají trendy nebo značky? A letí mezi nimi nákupy z druhé ruky? To a mnohem více se rozhodla zjistit společnost Vodafone, která ve spolupráci s agenturou Ipsos oslovila pětistovku respondentů ve věku 16–25 let a zkoumala, jak se mladí staví k tématu fast i slow fashion. Podívejte se na výsledky průzkumu, které odhalily řadu překvapivých zjištění.
Nákupní rádce Kupi.cz vám ušetří peníze, čas i starosti s nákupy potravin, drogerie a dalších produktů denní spotřeby. Každý den můžete porovnávat 15 000 akčních cen ze 300 akčních letáků.
Nově na Kupi.cz naleznete také recepty na dezerty, hlavní jídla, nápoje, omáčky, polévky, předkrmy, přílohy, saláty nebo zavařování.