Tesco trvale snížilo ceny dětských potřeb. Rodiny zvýhodňuje také Primark, Rossmann nebo Rohlík

Dětské plenky se znakem Snížená cena TESCO

Obchodní řetězec Tesco snížil průměrně o 20 % vybrané dětské pomůcky a potřeby, čímž chce vyjít vstříc rodinám. Trvale zlevněné pleny, pokračovací kojenecká mléka a další dětské produkty jsou označeny speciální cedulkou. Levněji maminky a tatínkové nakupují také v Rossmannu, Primarku nebo na Rohlíku.

Přečtěte si také

Parní čistič si hravě poradí s mastnotou i vodním kamenem. Musíte ho ale použít správně

Tesco snížilo ceny dětských potřeb

Snížení cen se týká trvale téměř 200 vybraných produktů. „Aby zákazníci nemuseli čekat, až jejich oblíbené výrobky budou v akci, rozhodli jsme se snížit jejich ceny dlouhodobě. Chceme tak podpořit rodiny s malými dětmi, uvádí v tiskové zprávě Pavol Halász, produktový ředitel Tesco pro Českou republiku. Zlevněné produkty zákazník pozná podle bílo-červené cedulky s nápisem „Snížená cena“.

„Uvědomujeme si, že mezi nejnákladnější a nejdůležitější položky v péči o malé děti patří právě pleny a kojenecká mléka. Zároveň víme, že pokud se zákazníkům osvědčí určitá značka plen nebo kojeneckých mlék, tak ji neradi mění za jinou,“ dodává Halász. Snížení cen se netýká počátečních kojeneckých mlék pro novorozeňata. Zlevněné produkty jsou k dostání ve všech prodejnách Tesco po celé ČR a také na Tesco Online nákupy.

Matka drží dítě v náručí před regály v obchodě Dasha Trofimova / Shutterstock.com

Děti trvale zvýhodňují taky Primark či Pepco

Kupi vás v dubnu informovalo, že k podobnému kroku se rozhodl také Primark. Obchod s oblečením, obuví a doplňky, který má v Česku pobočky pouze v Praze na Václavském náměstí a v Brně v OC Olympia, snížil ceny u několika stovek oblečení z jarní a letní kolekce 2024. Také Primark uvedl, že marketingovou akcí chce v současné ekonomické situaci podpořit rodiny s dětmi.

Dětské tričko za 50 Kč? Oblečení pro malé děti zlevnilo na jaře masivně také Pepco v rámci své kampaně „Super Hit“. Co se týče přímé konkurence Tesco, trvale nízkými cenami u dětského sortimentu, ale i u dalších položek je znám supermarket Lidl. Ostatní supermarkety, jako jsou Billa, Albert, Penny, Kaufland nebo Globus, jdou spíše cestou tradičních týdenních nebo měsíčních slev. Z hobby marketů přišel s propagací „Trvale nízkých cen“ už před lety Hornbach.

V Rossmannu, na Rohlíku a Košíku dětské kluby

Alternativním přístupem, jak nabízet dětskou výbavu levněji, jsou věrnostní programy nebo přímo dětské kluby. Z kamenných prodejen má svůj dětský klub drogerie Rossmann – jmenuje se Rossmánek. Slevy se týkají vybraných řad produktů a dostanete také slevu v měsíci narozenin svého dítěte.

Internetový supermarket Rohlík.cz má zase svůj Rohlíček pro nastávající rodiče a rodiče s dětmi do 12 let. V rámci něj mají rodiče dopravu zdarma, můžou čerpat pravidelné slevy na dětský sortiment a za každý nákup nad 2 000 Kč dostanou 100 Kč na další nákup zboží z kategorie Dítě.

Náhled webu Rohlíku Rohlík

Dětský klub Benjamínek můžete pak znát z internetového supermarketu Košík.cz. K hlavním benefitům patří doprava zdarma, klubové slevy nebo cashback až 5 %. Členy klubu se můžou stát rodiny s dětmi do 10 let.

Zdroje: Kupi, TESCO , ČTK a weby uvedených prodejců