Orion slaví a naděluje limitovanou edici: Slavné „banánky“ vymetají přední příčky prodeje

Výroba Banánů Bílých Nestlé

Před 110 lety vznikla společnost Orion, která vyrábí například populární Banány v čokoládě. Výročí se firma rozhodla oslavit novým produktem, kterým jsou Banány v novém kabátku – v bílé čokoládě. Co se týče propagace, nevybrala si společnost nikoho menšího než oblíbeného moderátora a zpěváka Leoše Mareše! Dáte novince Banány Bílé šanci?

Přečtěte si také

Chybějící testery nutí zákazníky otevírat nové výrobky. „Nedělejte to,“ vzkazují obchody

Slavné Banány v čokoládě

Buď je milujete, nebo nesnášíte, nic mezi tím neexistuje. Co je ale jasné, každý je zná. Řeč je o populárních Banánech v čokoládě, které se vyrábí už od 30. let 20. století. Spojení křupavé čokolády plné chuti a osvěžujícího želé lidé milují už 90 let! Nenabízelo se tedy nic lepšího než udělat k 110. výročí značky Orion novinku, která okamžitě obsadila horní příčky oblíbenosti. Dokazuje to, že tradiční značka patří mezi ty, které dnes stále udávají směr.

„Banány si oblíbily generace Čechů i Slováků. Aktuálně, za první čtvrtletí letošního roku, jsou druhou nejoblíbenější tyčinkou na trhu. V roce 2023 se prodalo přes 1 100 tun, tedy více než 22 milionů kusů,“ popisuje Jan Fišer, ředitel továrny Nestlé Zora v Olomouci.

Novinka na trhu – Banány Bílé

Češi jsou věrní tradičním cukrovinkám, které znají z dětství či z dospívání, na druhou stranu jsou otevřeni také inovacím a dávají prostor novým příchutím. Proto jsme se rozhodli tradiční Banány v čokoládě obléknout do nového kabátu a představit je v bílém,“ dodává Jan Fišer.

Ambasadorem pochoutky v novém kabátu se stal známý moderátor Leoš Mareš, jehož hodnoty a životní styl se Orionu natolik líbí, že si ho vybrali jako tvář tyčinky. Mareš se tak úplně poprvé objevil v televizní reklamě.

Výroba Banánů Bílých Nestlé

Trend a popularita sladkostí v bílé čokoládě roste

Trend bílých variant pozorujeme i u ostatních čokoládových tyčinek, jako jsou Kaštany či Margot, které si u zákazníků získaly velkou oblibu. Chtěli jsme proto na trh přinést tradiční a nezaměnitelný výrobek v novém kabátě. A již nyní pozorujeme jeho enormní úspěch. Počáteční prodeje jsou silné. Novinku jsme začali vyrábět v lednu, a dokonce jsme již museli navýšit plánovaný objem výroby. Těší nás, že si novinka získala spotřebitele,“ komentuje pro Kupi Tereza Skrbková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí Nestlé.

Výročí slaví i Hanácká kyselka se svojí pramenitou vodou

Letos se roztrhl pytel s výročími, ke zmíněnému Orionu se přidala i Hanácká kyselka, která se raduje z jubilea 170 let přírodní minerální vody, jejíž původ vzniku je vskutku zajímavý. Byla objevena totiž náhodou, a to když francouzská společnost hledala ložiska černého uhlí a shodou náhod narazila na pramen, který z ničeho nic vytryskl a nešlo jej zastavit. Je to překvapivé, ale pramen zůstal i dále bez povšimnutí až do roku 1866, kdy se obyvatelé v Horní Moštěnici potýkali s nedostatkem vody a celá obec měla tak k dispozici čistou a chuťově velmi dobrou vodu.

25 let s kořením od Antonína

Výročí letos slaví i oblíbené Koření od Antonína. Společnost si za posledních 25 let získala oblibu u mnoha kuchařů a kuchařek. Pro své věrné zákazníky si již zavedená značka připravila limitovanou edici – exkluzivní kalendář s recepty.

Zdroj: TZ Nestlé, Orion, Jan Fišer, Tereza Skrbková, Mattoni TZ