Seznamovacím aplikacím odzvonilo. Trendy je randění v supermarketech!

Žena v obchodě má nad hlavou ananas a směje se, naproti ní je muž AYO Production / Shutterstock.com

Na sociální síti TikTok se šíří videa o randění pomocí ananasu. Že je to trochu bláznivé? Asi ano a nelíbí se to ani zaměstnancům španělského supermarketu. Seznamování se při nakupování naopak podporuje bavorský obchod s potravinami!

Přečtěte si také

Co dělá s naším tělem kofein? Je to dobrý sluha, ale opravdu zlý pán

Ve Španělsku se seznamuje pomocí ananasu

Ve španělských supermarketech Mercadona se v posledních týdnech můžete setkat se zajímavými výjevy. Lidé do sebe záměrně vráží nákupními vozíky, které jsou plné ananasů. Co za tím je? Za fenoménem stojí jako obvykle sociální sítě, konkrétně TikTok, na němž herečka Vivy Lin sdílela video, ve kterém mluví o vymezeném čase na randění v Mercadoně. Pokud se single lidé chtějí s někým seznámit, využít by k tomu měli čas od 19 do 20 hodin.

Žena nakupuje v obchodě a dívá se do telefonu progressman / Shutterstock.com

Postup je jednoduchý – ve zmíněném čase máte přijít do supermarketu a do rohu nákupního vozíku vložit ananas vzhůru nohama jako jasné znamení pro ostatní singles (ostatně není to poprvé, kdy se obrácený ananas ve světě vztahů používá jako speciální kód). Dále byste s vozíkem měli projíždět sekcí s víny a čekat na svou spřízněnou duši. Pokud o vás někdo projeví zájem, měl by do vašeho vozíku najet tím svým.

Jaké má tato praktika výsledky?

Z videí na TikToku se zdá, že mladí single lidé ananasové randění považují spíše za zábavu než za seriózní možnost seznámení. Navíc to odnášejí zaměstnanci supermarketů Mercadona, kteří někde po sedmé hodině večerní záměrně schovávají ananasy, aby nemuseli být svědky chaosu, který narážení vozíky způsobuje. V Madridu se objevily zprávy, že skupiny teenagerů do sebe vrážely vozíky, aniž by si v obchodě cokoli koupily. Zároveň zdůrazňují, že tento trend nevytvořil supermarket, ale opravdu vznikl spontánně na sítích.

Růžové vozíky pro singles v Bavorsku

U našich sousedů také probíhá randění v supermarketech – tentokrát jde ale o akci iniciovanou samotným obchodem. Bavorský supermarket Edeka-Markt ve městě Eckental představil růžové „flirt“ nákupní vozíky, které mají nezadané lidi vést k seznámení. Jedná se o trvalou kampaň, takže dát ostatním najevo, že máte zájem poznat někoho nového, můžete v tomto supermarketu kdykoli. A pozor, nemusí to nutně být jen randění, cílem kampaně je umožnit mezilidský kontakt, takže si tímto způsobem můžete najít i přátele nebo si zkrátka jen příjemně popovídat.

Bavorský supermarket velmi fandí lásce, je známý i pořádáním tzv. singles večerů, kde nezadaní dostanou šampaňské a číslo, které používají k seznámení. Akce by se v budoucnu měla znovu uskutečnit.

Žena se ve skoku opírá o růžový nákupní vozík Look Studio / Shutterstock.com

Je budoucnost randění v supermarketech?

Seznámit se s někým v supermarketu samozřejmě můžete i bez trendů nebo speciálních kampaní. Výhodou je, že jste v přirozeném a uvolněném prostředí, a pokud se s někým dáte do řeči, je snadné narazit na společné téma (například oblíbený sýr, značka piva či tipy na recepty). V zahraničí se někdy pořádají akce, jako je speed dating nebo singles večery. V Česku ovšem zatím příliš populární nejsou, ale třeba se brzy dočkáme.

Zdroj: BBC, inFranken, Kupi