Zapomeňte na sáček s brčkem: Capri-Sun chystá novinku. Ikonické pitíčko se bude prodávat v plastových lahvích

Nápoj Capri-Sun na stole, v pozadí ovoce D. Ribeiro / Shutterstock.com

Kdo by neznal sladké ikonické pití v sáčku s brčkem? Jen co obal prošel výměnou plastového brčka za papírové, značka přichází s další novinkou. Půjde o rozšíření sortimentu v podobě plastové lahve. Prozradíme vám, na jaké příchutě se můžou zákazníci těšit!

Přečtěte si také

Papírové letáky přežily politické rozhodnutí. Přesto většina domácností už využívá jejich digitální podobu

Oblíbený sladký nápoj v nových obalech

Před pár dny se na sociální síti Instagram na profilu @snackolator objevil příspěvek, který představuje nový obal (včetně designu) ikonického sladkého nápoje Capri-Sun. Má se jednat o verzi vhodnější pro dospělé, protože mnoho z nich kritizovalo právě původní obal. „Když jsem byla dítě, Capri-Sun jsem milovala, ale postupem času mi přišlo potupné pít brčkem ze sáčku před lidmi. Proto jsem se koupi vyhýbala, ale novinka ve formě plastové lahvičky by byla ideální i pro nás dospěláky,“ komentuje milovnice sladkého nápoje Capri-Sun.

Nápoj má být dostupný nejprve ve třech příchutích – Fruit Punch, Strawberry Kiwi a Pacific Cooler. Vyřešit by se měla i stížnost zákazníků v podobě malého objemu nápoje, který činil 200 ml, jelikož nové lahve by měly být ke koupi ve velikosti 355 ml. K dostání jsou ale aktuálně i sáčky bez brčka ve velikosti 300 ml.

Zpráva v některých vyvolala obavy o zrušení již známých a dětmi oblíbených sáčků a nahrazení již zmíněnými lahvemi. V příspěvku původně žádné další informace, které by úplnou výměnu balení vyvracely, nebyly. Navíc nebylo jasné, na jakém trhu se novinka objeví. Proto jsme kontaktovali tým Capri-Sun, abychom zjistili detailnější informace.

„Zprávy o uvedení Capri-Sun v lahvích se týkají trhu v USA, který spravuje společnost Kraft Heinz na základě licenční smlouvy. Představení lahví je plánováno na leden roku 2025, a to zatím pouze ve Spojených státech. Co se týká obalů, jde o rozšíření stávajících obalů, nemůže se tedy stát, že by lahve nahradily ikonické sáčky s brčkem, které naši zákazníci tolik milují a těší se z nich,“ prozradila pro Kupi společnost Cupri-Sun. Pouhé rozšíření sortimentu (nikoliv nahrazení) dodatečně potvrzuje i zmíněný profil na sociální síti Instagram, který s novinkou jako takovou přišel.

Nadšení i obavy zákazníků

Pod příspěvkem se objevily zejména oslavné komentáře, které vyjadřují dokonce splněný sen. Někteří uživatelé raději zůstanou u originálního balení, protože je pro ně nostalgické, a někteří vyjadřují obavy, aby samotný nápoj chutnal stále stejně. Vyskytly se ale i komentáře, které vyjadřují obavy z mikroplastů, ale i stesk po plechových obalech.

Důvodem pro zavedení lahví byly i stížnosti ohledně brčka. Zákazníci kritizovali jednak materiál, který je papírový a po chvíli se rozmočí, ale i způsob zapichování brčka do sáčku, které mnohdy způsobilo nechtěné vystříknutí nápoje. Musíme se nechat překvapit, zda se novinka bude těšit oblibě a zda ji někdy uvidíme i v českých obchodech.

Produkty CapriSun v papírových krabicích Colleen Michaels / Shutterstock.com

S novinkami přichází i další značky

Capri-Sun není jediná značka, která se uchýlila k rozšíření sortimentu v podobě nových balení a jiných materiálů. Například Kofola se rozhodla dodávat kojeneckou vodu Rajec ve skleněných lahvích, Danone zas Actimel v plně recyklovatelném obalu. Důvodem je vyjít vstříc co nejširší cílové skupině a podpořit udržitelnost.

Nedávno také prošly změnou všechny plastové lahve s odnímatelným víčkem, které je nyní součástí balení napevno. Změna vyvolala rozporuplné reakce, přičemž stále převažují ty negativní.

Zdroj: Instagram @snackolator, Capri-Sun, uživatelé instagramu, Kupi, Danone