Tištěný leták čte stále 72 % české populace, 30 % jej dokonce využívá jako pravidelný zdroj informací. Vyplynulo to z průzkumu, který na podzim loňského roku provedla pro Českou distribuční agentura Stem/Mark. Letáky navíc začalo číst 11 % lidí, kteří je dříve nečetli vůbec. Tato data zřejmě využil řetězec Lidl, který nyní změnil podobu svých tištěných letáků tak, aby byly pro zákazníky mnohem přehlednější. Tištěný leták naopak úplně zrušilo Tesco.
Nákupní rádce Kupi.cz vám ušetří peníze, čas i starosti s nákupy potravin, drogerie a dalších produktů denní spotřeby. Každý den můžete porovnávat 15 000 akčních cen ze 300 akčních letáků.
Nově na Kupi.cz naleznete také recepty na dezerty, hlavní jídla, nápoje, omáčky, polévky, předkrmy, přílohy, saláty nebo zavařování.