Možná si pamatujete na vánoční ponožky, na kterých Kofola spolupracovala se slovenskou značkou Fusakle. Tato limitovaná edice měla velký úspěch, na který teď značka oblíbených nápojů navazuje. Tentokrát ale s českými a slovenskými návrháři vytvořila celou kolekci merche, a dokonce spustila vlastní e-shop. Nezapomnělo se přitom na originální design ani na udržitelnost. S podobným projektem nedávno přišel i Pilsner Urquell a zajímavý merch představily také řetězce jako IKEA nebo Lidl.
Nákupní rádce Kupi.cz vám ušetří peníze, čas i starosti s nákupy potravin, drogerie a dalších produktů denní spotřeby. Každý den můžete porovnávat 15 000 akčních cen ze 300 akčních letáků.
Nově na Kupi.cz naleznete také recepty na dezerty, hlavní jídla, nápoje, omáčky, polévky, předkrmy, přílohy, saláty nebo zavařování.