Pytle na odpadky Fino
Pytle na odpadky Fino ilustrační obrázek

Pytle na odpadky Fino

Přidat produkt do oblíbených Zapněte si oblíbené a upozorníme vás na novou akci

Aktuálně není ve slevě
Přejít do sekce Fólie a obaly

Tento výrobek najdete v kategorii Bydlení a podkategorii Fólie a obaly. Vybrat si můžete i z další nabídky značky Fino.

Graf vývoje akční ceny

Vše Vše 1 ks 15 ks 50 ks

Další produkty z kategorie bydlení

Objevte další slevy z aktuálních letáků. Inspirujte se pro tento týden akčními letáky Kaufland, Lidl nebo Penny Market.

Jak a proč se drží Suchej únor? 28 dní bez alkoholu Růže ve váze, které vydrží čerstvé i několik let? Stabilizované květiny jsou hitem! Co nebo kdo jsou to Zileniálové? Lidé, kteří mají enormní kupní sílu, bydlí u rodičů a utrácejí za luxusní zboží Je vyzrálé maso nebezpečné? Odborníci mají nově jasno! Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Jak a proč se drží Suchej únor? 28 dní bez alkoholu

Jak a proč se drží Suchej únor? 28 dní bez alkoholu

Jak a proč se drží Suchej únor? 28 dní bez alkoholu
Růže ve váze, které vydrží čerstvé i několik let? Stabilizované květiny jsou hitem!

Růže ve váze, které vydrží čerstvé i několik let? Stabilizované květiny jsou hitem!

Růže ve váze, které vydrží čerstvé i několik let? Stabilizované květiny jsou hitem!
Co nebo kdo jsou to Zileniálové? Lidé, kteří mají enormní kupní sílu, bydlí u rodičů a utrácejí za luxusní zboží

Co nebo kdo jsou to Zileniálové? Lidé, kteří mají enormní kupní sílu, bydlí u rodičů a utrácejí za…

Co nebo kdo jsou to Zileniálové? Lidé, kteří mají enormní kupní sílu, bydlí u rodičů a utrácejí za luxusní zboží
Je vyzrálé maso nebezpečné? Odborníci mají nově jasno!

Je vyzrálé maso nebezpečné? Odborníci mají nově jasno!

Je vyzrálé maso nebezpečné? Odborníci mají nově jasno!
Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland

Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland

Známe investice obchodních řetězců do reklamy. Nejvíce loni utrácel Lidl, druhý se umístil Kaufland
Přejít na Kupi Magazín

Přihlášení na Kupi.cz

S účtem od Seznamu se můžete přihlásit do všech jeho služeb nebo můžete využít váš profil na sociální síti.

Seznam přihlášení

Facebook přihlášení

Apple přihlášení

Pokud účet ještě nemáte, tady si ho vytvoříte s libovolnou e-mailovou adresou.

Přihlašovali jste se doposud jinak nebo máte problém s registrací? Kontaktujte nás prosím.

Výhody pro přihlášené uživatele
  • Jeden zabezpečený účet pro všechny služby Seznamu
  • Hlídání akcí u oblíbených produktů
  • Oblíbené letáky a produkty vám doručíme na e-mail
  • Věrnostní karty a funkce Kupi.cz vždy při ruce v mobilní aplikaci
  • Sdílený nákupní seznam

← Zpět

Máte problémy s přihlášením?

Máte již na Kupi.cz účet a nemůžete se přihlásit? Nebo se vám nedaří registrace? Napište nám a rádi vám pomůžeme.

Váš e-mail byl odeslán na naši podporu

S vyřešením vašeho požadavku vás budeme brzy kontaktovat.

Pokračovat na Kupi.cz

← Zpět

Výhody pro přihlášené uživatele
  • Jeden zabezpečený účet pro všechny služby Seznamu
  • Hlídání akcí u oblíbených produktů
  • Oblíbené letáky a produkty vám doručíme na e-mail
  • Věrnostní karty a funkce Kupi.cz vždy při ruce v mobilní aplikaci
  • Sdílený nákupní seznam
Děkujeme

Vše proběhlo v pořádku a nyní si můžete Kupi.cz prohlížet.

Pokračovat na Kupi.cz